Wednesday, April 11, 2018

Gaya Orang Bota, Perak Menyebut 'Mahkota'

Madu tualang power! Click here


Betullah ramalan nujum, Nasrudin akan cari kerusi parlimen baru. Lagi pun dia ada kabel besor.

Tak adanya dia berani bertanding di Temerloh lagi. Tak akan dapat lagi dia undi dari tauke ikan patin atau tauke musang king.

Kahkahkah!

Bila disebut Indra Mahkota, teruih teman teringat geng-geng teman di Bota dan kawasan2 sewaktu dengannye.

Orang Bota, Perak ni special yop!

Kahkahkah!

Kalau disuruh sebut 'mahkota' betul2, sampei tumpor pun disebutnye 'mahkotei'.

Kahkahkah!

Nasrudin turun ke Mahkotei!

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Udah roper kecut buoh pelior!

Kahkahkah!

Ajernye gampang.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

13 comments:

  1. kecut buoh pelior, tapi pelior ade lagi!

    ReplyDelete
  2. cilake....
    orang kate bodohnye lebai ni macam buah pelior...oghang sedap-sedap kat dalam diyenye di luor kah kah kah...adeehhh

    ReplyDelete
  3. udah nyer pelior termasuk...
    kahkahkahkah!!

    ReplyDelete
  4. Itu namanye codek (cerdik) buah pelior. Teringin nak masuk tapi takut mampos.

    ReplyDelete
  5. yop oiii
    jibaker....kahkahkah..ater melengung lerr pelior kt luor yerr.. jd kutei lerr pelior tuu..kahkahkah

    ReplyDelete
  6. kihh.kihhh.... tak guna lutut kut

    ReplyDelete
  7. Hadi kata Tontowi tanding di Mahkota sebab rumah dia di situ. Jadi masa Tontowi tanding di Temerloh, rumah dia di Temerloh la, Dah jual rumah di Temerloh tu ke atau rumah di mahkota tu rumah bini baru? Dah dua
    rumah Tontowi ni rupanya. Tapi betul di mahkota nanti
    buah peliornya bukan aje kecut tapi takut lunyai je, Tontowi kena tonton lebih banyak pporno macam tu untuk baiki buah peliornya, Mahkotei Mahkotei!!

    ReplyDelete
  8. Bhai LL ...

    Ini ler nama cherodek buah pelior....

    ReplyDelete
  9. Melucah memang lemak berkrim...

    ReplyDelete

  10. klu mahkotei panjang seinchi
    pelior nya labuh cecah ketanah
    beginilah cth lebai yg suci
    mahkotei ke German mmbuat 'usrah'

    ReplyDelete
  11. Betul gamaknya ahli Pas memuja Hadi Awang. Memang panjang betul pandangan dia meletakkan Nasruddin Tantawi al Germani di Indera Mah-kotey. Kekuatan Nasruddin dan Pas di Indera Mah-kotey nampak jelas dan terang macam Video German.

    ReplyDelete
  12. Igt lari ke mahkotei tu dia blh menang ka...tgk la nt mahkotei pun xnak dia..tergantung gantung la pelior dia nt...

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.