Monday, April 30, 2018

Gambar-gambar Kempen Yg Menarik Hari Ini

Madu tualang power! Click here

Gambar2 ni aku kutip dari Facebook. Memang skrg ni Facebook kita meriah dgn gambar2 kempen PRU.

Simpanlah buat kenang2an.

Di sini aku turunkan 4 keeping yg dirasakan menarik.

Gambar ke-3 memang boleh di'kahkahkah'kan.

Kahkahkah!

Kain rentang itu mungkin ditaja oleh CIMB. Untuk Cambodia India Myanmar Bangla.

Kahkahkah!

Paling win gambar ke-4.

Kalau 3 ekor itu bertanding bawah PH, kompom kapir harbi.

Kahkahkah!
Kahkahkah!




12 comments:

  1. Ada juga orang kapir... caya keadilan ISLAM.. caya lah bro...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang ISLAM sendiri ader yanh tak caya...
      kan kan Tuan LL...

      Delete
  2. Yang kafir tuu jelas lah kafir nyer..
    Yang MUNAFIK tuuu.. yg susah nyer...

    ReplyDelete
  3. Pengundi bentung...mu kena kencing daa. Mu

    ReplyDelete
  4. Sepatutnya islam rahmat seluruh alam xkira org islam ke kapir ker tp skrg org islam senang2 kapirkan org hanya sbb xsokong parti..

    ReplyDelete
  5. Gambar no 1.
    Belum sampai bertanding 9/5 dah tumbang. Tiang tinggal sebelah. Ini mungkin ada kaitan dengan mimpi tuan haji hadi.

    ReplyDelete
  6. Nak tanyer ler slkit...
    Audio Nik Abduh nama audio....
    oooo hantau London untuk analisa forensik...
    Dah ader keputusan ketulinan nyer ker...
    Kesian macai macai pem FITNAH..

    ReplyDelete
    Replies
    1. pende mung nie .. mung tinggal bulldozer ke? utk makluman kau bulldozer ganti akan sampai sekejap lg .. eh tuggu eh jgn samper tertinggal kali kedue .. hehehe
      result die sah tulin 100% n skg sr jadikan satu lg point dlm saman bls!.

      Delete
  7. Nak tanyer lagi satu laaa...
    Duit RM 90 juta mana 90 juta...
    Dah sah ker..
    Mahkamah London dah sabit salah ker...
    Idup SR. Idup SR. Idup SR....

    ReplyDelete
    Replies
    1. woi bicare tu belum mule lg .. xsabor ke? kalau rase xsabor mung gi kocok ar umoh tok akim tu suruh deras kit..

      Delete
    2. bicara pd 1-12 april 2019.

      Delete
  8. Alamak... dah ader censorship board ler pulakkk...

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.