Saturday, April 7, 2018

Dr KY Masih Terkucil

Madu tualang power! Click here


Madey cakap, 'berkemungkinan', maknanya maybe atau perhaps.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Mcm tu lah kalau dah kangkung, org sebut 'berkemungkinan' pun tak faham.

Org yg bermasalah terkucil, jgn amalkan KY Jelly. Nanti lagi cepat dia mengucil.

Kahkahkah!


14 comments:

  1. kalau PH menang nanti, tak mustahil akan ada darurat sebab ketua tentera dah jadi barua najib.

    kalaulah YDPA benar2 ketua turus ATM, kenapa tiada sebarang tindakan ke atas ketua tentera yang ikrar taat setia kepada najib?

    ReplyDelete
  2. Bhai,

    aku tak boleh semak daftar pengundilah...

    ReplyDelete
  3. Kahkahkah nak tergelak pulak...apalah nasib majikan orang ini..lepas satu..satu keluar kenyataan yg tak menggambarkan kebisaksanaan...Setuju dengan LL dia ni tak faham maksud mungkin dan berkemungkinan...agaknya terlihat dia ni pengikut kuat BN...mungkin salah satu barisan pendam BN dalam parti lain...

    ReplyDelete
  4. Ada phd mesti faham maksud "kemungkinan".

    ReplyDelete
  5. UUM tak malu ka ada pensyarah dgn kelayakan PhD tp bahasa melayu mudah pun tak faham. Itulah akibatnya bila jd walaun. Otak terus switch off..

    ReplyDelete
  6. Panglima Tentera pun dah beri arahan supaya tentera menyokong najib.. Kalo PH menang, kemungkinan akan berlaku kekecohan..tentera ambil alih..

    ReplyDelete
  7. Demokrasi telah disembelih.

    ReplyDelete
  8. Dr terkucil dan kuat kencing. Ularmak panggil kencing cirit-birit.

    ReplyDelete
  9. Setelah tersampuk dam ketulahan, semakin teruk meracaunya "ahli akademik" tu. Allahurabbi...

    ReplyDelete
  10. Aku pun tak boleh semak daftar pengundi

    ReplyDelete
  11. Aku tgok muka si kangkong nie seiras muka jamal jamban....sama gen kot

    ReplyDelete
  12. Bhai LL...

    Nak kena cari bawang buat Ketegor ..... hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ubat ketegor guna kunyit...lambung2 hihihi

      Delete
  13. teori R.A.H.M.A.N dah di penghujung, buat apapun mmg PH akan menang.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.