Wednesday, April 11, 2018

Akan Sukarlah Mencandat Sotong

Madu tualang power! Click here



Membaca pendedahan yg dibuat Rafidah Aziz, kita dimaklumkan perkara yg tak pernah dibuat orang, telah dibuat di zaman Najib.

Menurut Rafidah Aziz betapa sekian puluh ribu sekian ribu hektar tanah Kementah telah diswastakan.

Ini bahaya. Penyakit penswastaan ini berjangkit dgn cepat.

Risau juga kot2 tentera darat kita pun nanti diswastakan ke Indon.

Tentera udara diswastakan ke Singapore.

Tentera laut habis diswastakan ke Bajau Laut Borneo.

Habis siput kepah kerang kena sapu.

Susah hati ni, kat mana lagi Lebai nak mencandat sotong?

Kahkahkah!


6 comments:

  1. Pusing pusing lebai jugak yang disebut..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lebai kepanasan lah pulak. Kahkahkah

      Delete
  2. Bhai LL ...

    Lebai bukak stesen TV pay-per-view la bos.... Hahaha

    ReplyDelete
  3. Pak lebai ooii..basuh la lebai tu..dah naik kuning. .hahaha

    ReplyDelete
  4. Di nusantara.. istilah lebai adalah dirujuk kepada lelaki islam yang memiliki ilmu asas agama dan dirujuk sekiranya berlaku permasalahan berkaitan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Di Malaysia istilah lebai adalah penunggang agama yang menyamun balak dan melahap duit rakyat atas nama agama...segala permasalahan adalah takdir....masa undi pun malaikat pulak kena petik nama..pelik malaikat dgn pas ni malaikat tu pesuruh pas kot.kahkahkah

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.