Tuesday, March 13, 2018

Takkan Lebai Pekena Ketum?

Madu tualang power! Click here


Dol,

Takkan lebai minum ketum?

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Apa benda, aplanchaw ni lebai?

Sapa nak percaya Mike Tyson tu kuat kalau satu gelaran pun tak ada?

Sapa nak percaya MU kuat kalau dititik Liverpool?

Semua orang boleh gelembung mampu main sampai subuh. Apa sandarannya? Kena la bagi bukti katil runtuh, baru orang percaya.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Tapi lebai, kami tahu kekuatan Parti Audivellfireporscherangerover Se-Malaysia (PAS). Kami tahu.

TIN MILO!!!

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Minum Milo and jadi sihat dan kuat.

Kahkahkah!


38 comments:

  1. mung nak masuk neraka lawan musyidul tu libu
    ....walaun kata

    ReplyDelete
  2. memang pas kuat bukan sebab kerusi lebai woi....tapi kuat sebab dedak..kuat makan dedak..kahkahkah!

    ReplyDelete
  3. Dah tua bangka macam ni pun mursyidul am ni masih diperbodohkan oleh pengikut2 dan walaun PAS ? Sapalah yg lantik dia ni...dan sapa pulak jadi penasihatnya...hebatnya pemimpin PAS dapat memwalaunkan orang tua ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tua bangka tu dpt kete porsche wooo, dia eksen bodo je sebenarnya tu huhuhu.

      Delete
    2. Enaknya bahasa...
      Bahasa melambangkan Bangsa..
      Bangsa apa kau nii Dol..
      Bangsa yang Bangsat agak nyer..

      Delete
    3. Bahasa presiden walaun tu lg elok la ya babi anjing barua nyamuk semua ada.phui

      Delete
  4. Dol kau tau ker neraka tuu apa..
    Pasal aper orang masuk neraka..
    Suka suka jer buat lawak bodoh piang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaun sekor ni mcm penjaga pintu neraka la pulak..opss lupa kan dah ada tiket syurga. Kahkahkah

      Delete
  5. Bila dia menang byk kerusi krn cina dan india undi dia, dia kt pas kuat
    Bila dia nampak dia susah nak menang, dia kt pas kuat walau tanpa kerusi
    Itulah yg dikata.......AUTA lebai!!!

    ReplyDelete


  6. Kekuatan kami ddlm 'senyap' dan gelap ada 90juta

    Kami juga terbukti kuat boleh jd broker pilKuda dan mempromosi Kad2 No. Ahli2 Syurga

    Kekuatan kami pedajjai minda walaunta walauntit semua, tup2 kami pun dpt Porshe Mercs Bmw Rangerover Velfire mcm dajjai memukau buat silap mata

    Kekuatan kami bukan kerusi, tapi kami ada secret resipi 'mendajjai' manusia dgn mcm2 AUTA U-Turn PONTENG Khianat Fitnah klepet sedondon mencuri dan mnjd pasu bunga yg encem2 dan lawa ha ha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Over dose air ketum Dol nii..

      Delete
    2. Kesian walaun xda hujah fakta ker.kahkahkah

      Delete
    3. Dol.. omak kau mesti berbesar hati dengan tulisan kau yang penuh dengan hujah & fakta bernas.. kan dol kan...

      Delete
  7. Orang kata air ketum bagus untuk darah tinggi asalkan jangan terlebih ... tak tau la kot lebai ni dah over dose

    ReplyDelete
  8. Tak kata pn...hanya lembu ph je yg kata

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aik babi pigs pas yg kata x ngaku plak walaun sekor ni

      Delete
  9. Pas kuat sebab PUNAI SIHAT. SEBAB TI ADA LEBIH ISTERI. CUBA TANYA YANG KAT PERAK TU DUK MINTA ISTERI HADIAHKAN SUAMI....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merapu sangat kau nii Dol..

      Delete
    2. Melucah jer kerja kau nii..

      Delete
    3. Dh mmg walaun pas suke melucah..tgkla hari wanita pun walaun pas perak cadangkan tambah bini. Kahkahkah

      Delete
    4. Tambah bini tu melucah ker Dol..

      Delete
  10. Satu aje yg pas kuat bab kawai ramai, ni mmg pas no.1. Bila nak buat manifesto- tambah bini sampai 4?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dol.. kalau buat manifesto tambah bini sampai 4.. kompom omak kau tak pangkah.. bapak kau pangkah kot.. Dol Dol.

      Delete
  11. Kalau begitu sifir nya baik pas kata pas kuat maka pas kalah..parti yang menang2 tu semua sebenarnya kalah ..pening kepala walaun.susah benar ilmu feqah tasawuf usuludin mantik mursyidul ni mendalam sangat..ah xyah pening2 pikir...sokong ajalah...kata walaun pigs.kahkahkah

    ReplyDelete
  12. lawam Tok Lobai dlm politik mcm lawan Nabi dlm pilitik
    ha..ha..ha..ha..
    Lobai ketum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah kaitkan nabi pulak..
      Kalau nak merapu tuu patut patut lah Dol..

      Delete
    2. Ai org pas smpi ckp mimpi jumpa nabi tu xmerapu plak ye walaun.. Bodo mu nih. Hahahahahahaha

      Delete
    3. Apa masalah nyer kalau mimpi jumpa Nabi..
      Kalau mimpi jumpa abu lahap tuu yerlah masalah.. Dol Dol.. kurang bijaksana kau nii Dol.

      Delete
    4. petanda Mursyidul Am doa Pas kalah sampai tiada kerusi.

      Delete
  13. Bila aku baca artikal..PASARAYA WAKAF..masih jugak pimpinan kata parti pas kuat.. byk ahli.. kalau PASARAYA WAKAF..tak berjaya.. bagaimana sukarelawan PRU 14 nanti..kita tunggu dan lihat je lah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yerlah Dol.. PRU14 nanti..kita tunggu dan lihat je lah..

      Delete
    2. Xyah tgu..msidul kata pas kuat bukan kerana kerusi. Kahkahkah.. Tahu dh tu kalah nt mst salahkan dap dol. Kahkahkah

      Delete
  14. Sudah tukar la pulak..dulu pas kata kuat sbb ada siku lutut..skrg sudah ckp lain. .phuiiii

    ReplyDelete
  15. Ko jangan cakap bukan2 kat lobai boleh tak? Kang dia sumpah korang jadi abu kang. Ko tak dengor audio tu ke dia orang boleh sumpah orang jadi abu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ana tahu ana tahu...kahkahkah

      Delete
  16. Awat Liverpool yg jadi bahan Dol? Masih beraya sakan ko?
    Kahkahkah!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaun dodol ni lawak lak.kahkahkah doldoldol

      Delete
  17. Pas memang kuat sebab diaorg golingqn PUNAIsihat. Kalau tak sihat takleh nak kawin lebih. Itu yang perak duk cadang isteri bagi suami tambah bini. Cadangan yang bernas dan kalau bole masukkan dalam baiaah pru14 kalau calon tak berani kawin lebih kena letak kerusi kalau menang nanti. Tentu lebai2 suka bab ni.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.