Monday, March 12, 2018

Penangan Mat Bangla

Madu tualang power! Click here


Al fadil Al ustaz Nik dlm gambar di atas tahu apa reaksi netizens bila dia menuturkan rangkap tersebut.

Dia tahu para walaon akan melompat-lompat depan pintu rumah sambil menggenggam penumbuk tanda sokong. Orang cakap Bangladesh, dia pun Bangladesh jugak lah.

Padahal Bangladesh & Rohingya pun dia tak tahu beza.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Kepala bana Al fadil Al ustaz Nik berjambul, kenapa petik Bangladesh tidak Bosnia?

Sedangkan Bosnia juga pernah mendatang disini seketika, kemudian pulang apabila negaranya aman kembali.

Sebab kepala bana Al fadil Al ustaz Nik berjambul sedia maklum, orang Bosnia putih lawa merah gebu-gebu. Tengok lama-lama boleh bergegar-gegar serban, tengok kejap-kejap boleh terangkat jubah.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Penggunaan label Bangla yg umum tahu ketiak bau bawang, kulit gelap, makan dalam talam nasi membukit kuah satu kole, adalah untuk memalukan Amanah.

Kepala bana berjambul Al fadil Al ustaz Nik ini mungkin kembang-kempis lubang hidung berbangga telah mengenakan Amanah.

Kepala bana berjambul Al fadil Al ustaz Nik mungkin dah syok stim keras kenyataannya itu akan viral satu Malaya dan akan sampai ke pengetahuan Chief Walaon, maka cerahlah masa depannya utk jadi calon PRU kali ini.

Kepala bana berjambul Al fadil Al ustaz Nik ini tidak sedar dia telah menghina Mat Bangla.

Tunggulah, kita mintak Kepala bana Al fadil Al ustaz Nik ini panjang umur dan satu hari nanti dia akan ke balai polis untuk buat report bahawa cicitnya dah kena penangan Bangla.

Menariknya, yang akan mengambil report pun prebet keturunan Bangla.

Pegawai penyiasat pun ori Bangla mari.

Soalan pertama pegawai itu akan tanya ialah, "Itu Bangla kasi hantam awak punya cicit, itu Bangla ada sunat ka Bangla tara sunat?"

Kahkahkah!
Kahkahkah!

10 comments:

  1. MARAH KE?????HUHUHUHUHU....

    ReplyDelete
  2. jangan hina bangsa dan manusia lain

    ReplyDelete
  3. Ilmu agama tinggi tapi iman dan taqwa belum tahu... .

    ReplyDelete
  4. Mula2 kalahkan mereka dalam perhimpunan agung...biar tak ada jawatan. Lepas tu hina mereka yg kalah kerana tak terima keputusan undian. Bila menjawab dan buat teguran ramai2 yg menang suruh yg keluar PAS.Lepas tu suruh pulak tubuh parti sendiri. Bila dah tubuh parti sendiri mula kutuk2 pasal AMANAH ni parti serpihan...wujud tak lama ...dapigs...pan***... dan sebagainya...
    Apa punya ulamak macam ni..saoa yg beri mereka gelaran ustaz dan ulamak ni...tak layak jadi ulama jika menghina seperti abu jahal ni...

    ReplyDelete
  5. 4:47, seronok? Kahkahkahkhhhh... Mulut lebai PAS dah macam setan. Kahkahkah...

    ReplyDelete
  6. salah satu manefesto pas,untuk pr14.

    ReplyDelete
  7. Pemimpin pemimpin PAS ibarat orang Nepal..😁

    ReplyDelete
  8. Kalau nak tau itulah kepakaran dan kebanggaan ularmak pas..memaki hamun menggelar org mcm2 gelaran barua babi anjing nyamuk mcm2 la agaknya semua binatang kalau blh disebut nya last2 tuhan kasi cash je ikatan masuh tubuhkan gagasan sejahtera ngam terus bunyi gabungan pas ikatan gagasan sejahtera PIGS(Babi)...hahahaha

    ReplyDelete
  9. Dalam serban ada kurap..tutup kurap dgn serban

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.