Tuesday, March 6, 2018

Pasu-pasu Bunga Parlimen

Madu tualang power! Click here



Filem Tamil tak lengkap tanpa seorang pak lawak kerdil yg berbuat lawak bodoh giler bongok yg memperbodoh2kan diri sendiri. Malah beliau juga dibuli dlm filem.

Di Malaysia, tak lengkaplah minggu itu kalau tak ditayangkan drama pkl 7 time org nak Maghrib, cerita budak Melayu muda-muda lagi dah kaya-raya tapi rendah diri nak kawin dgn janda miskin.

Kahkahkah!

Filem Hindustan juga tak lengkap tanpa polis, keretapi, joget nampak pusat dan taman bunga.

Kini parlimen Msia pula tak lengkap persidangannya tanpa pasu bunga.

Tapi tuan2, insaflah bahawa bunga yg cantik mcm mana pun, baja terbaiknya ialah taik ayam dan urea.

Urea yg paling mustajab ialah air kencing.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

12 comments:

  1. yop oiii
    cer miker bg ke demer tu madu cap libanglibu..baru le semangat nk cari bunga baru..idok lerr lesu mesu demer tu dlm parlemen..kahkahkah..KEDEK benor le miker ni..wakakakaka

    ReplyDelete
  2. gambar kenangan lepas ni kerusi depa kat luar pagar

    ReplyDelete
  3. Yang pelik nye marang ponteng lagi..idak ke deme tau haram halal..kalau tang org lain semua haram kaper harbee tp tang deme semue halal ajer bentaik deme betui ler.

    ReplyDelete
  4. boleh tau harga
    1. sebotol madu
    2. seorang madu

    tkasih

    ReplyDelete
  5. Kah kah kah...lebai mereng kat mane...tgh mentahkik ke atau mencandat

    ReplyDelete
  6. Pasu bunga ni kalau dah lama hilang serinya...tambahan pula dah monopos...yg lelaki pulak dah lembik..baju seragam dorang tu boleh bawak pergi kebun atau pakat2 pergi mancing....kahkahkah

    ReplyDelete
  7. Gambar tak sah sebab tak ada paparan wajah Ketua Pasu Bunga merangkap Ketua Ponteng 1Parlimen...

    ReplyDelete
  8. Positive thinking.. Marang ponteng sbb ada program tahnik..tahnik tu program penting sunnah rasulullah manakala parlimen ni mana ada zaman rasulullah.. Dikira bidaah..elaun parlimen juga dikira sbg bidaah tp apa nk buat kerajaan bagi terpaksa la ambil. Bak kata pepatah "org memberi kita merasa"..lagi pun dlm parlimen tu bercampur lelaki perampuan islam kaper nt kotoran2 babi kaper serba sedikit melekat pd tuan marang maka eloklah tuan marang ponteng parlimen.. Lg pun mlm nt nk kerja kerana.. 3 org bini oi igt sng ke nk kasi kepuasan.. Lainkakalai libanglibu kasi sponsor madu taip bulan. Kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah 3 ke?
      Setahu aku baru 2.
      Kahkahkah!

      Delete
    2. 2 tu bini manusia.. Satu lg bini alam bunian
      Kahkahkah

      Delete
  9. Presideng ponteng lagi ye. .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiap org ada hobi masing2..mungkin hobi tuan pesideng tu monteng parlimen kot

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.