Thursday, March 1, 2018

Muhyiddin Yassin Time Travel

Madu tualang power! Click here


Ya Tan Sri, amat tepat sekali kenyataan Tan Sri.

Betul tu Tan Sri, memandangkan 1MDB bermula di Msia, sepatutnya kitalah yg gigih mencari Jho Low, bukan negara kapir lahanat Swiss, Jerman, Belanda, Amerika Syarikat, yg beriya2 memburu Jho Low.

Sepatutnya kitalah yg merampas segala harta benda Jho Low, kita robohkan rumahnya dan kita korek tapak rumahnya itu 3 hasta dalam dan kita buangkan ke laut lepas.

Tak gitu Tan Sri?

Kahkahkah!

Tapi satu nak tanya Tan Sri, memandangkan Tan Sri dah steady dalam parti bunga raya, dah ada pengikut & pengaruh baru, kalau Tan Sri masih lagi duduk dlm HAMNO, berani bertelur besar ke Tan Sri cakap mcm ni?

Kahkahkah!
Kahkahkah!

7 comments:

  1. Rakyat pun nak tanyalah kat Din Pagoh ni..tak nyosal ke tinggalkan UMNO dulu tu???? Sekaarng ni Din Pagoh nak kena kincin dengan Madey kaw2 punya, sampai basah lencun..ingat2 ada harapan nak jadi PM, bila join Madey tapi..abooook pun tarak. Nak jadi TPM pun tak layak beb!!!!!! KEH...KEH...KEH..1000x...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe terlopehh ekau kek sini,yg den tahu ekau selalu berkokok kek blog si budin.
      kan din pagoh dah citor,dio tak kesah,klu dio nak jadi pm,eloklah dio bodek si penyamun tu!! cam si zahid,kutuk madey anak kutty dari kerala..

      Delete
    2. Kahkahkah. Nama pun geng najib patutla bodo mcm najib.kahkahkah..kalau dia nk jd pm baik dulu dia puji najib melambung ulamak syumul watiyah jadah semua ada...geng najib jgn tunjuk bodoh blh x.kahkahkah

      Delete
  2. Ishhhkau nie, masa dlm umno semua telor dlm genggaman Kak Ros, kira dh bangga dh dpt telor balik

    ReplyDelete
  3. encik geng najib.... yang ekau sakit hati kek din pagoh tu kenapo.... ekau tahu ko bahawo rozoki tu tuhan yang boyi mangkok hayun woiii... dapek jadi pm ko masuk jel ko itu semuo kotontuan ilahi...apo kau bangang bonar....kau ni banyak tocium lendir rosmah gamak nyo
    ...
    keduo...blog ni tompek oghang maki najib kutuk lobai hadi....kau betandang kek sini mampuih kono maki jang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkah ajer jilakeeeee komen mike tp tetap terbaek. Kahkahkah

      Delete
    2. Blog ayat ayat seten..

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.