Wednesday, March 14, 2018

Kopi Keras Cap Lebai

Madu tualang power! Click here


Kahkahkah!
Kahkahkah!

HAMNO bagi kopi free, lebai pun buat kopi jugaklah.

Kopi dangdut, kopi janda, kopi meraung dah ada. Sekarang kopi lebai. Yg belum terbit ialah kopi kapan. 

Kahkahkah!

Setakat ini pihak kami belum dapat kopi tersebut utk diujikaji.

Ujikaji perlu dilakukan utk menentukan samada terdapat peratusan dedak didalam kopi tersebut.

Ujikaji juga nanti dapat menentukan kehadiran sildenafil yakni bahan yg boleh menjongketkan 'yahanu' tuan-tuan.

Kahkahkah!

Sildenafil ini bahaya, kalau terminum banyak, tuan-tuan boleh angkat 2 bijik kelapa dgn 'yahanu' tuan-tuan.

Kalau setakat jubah yg ringan tu, seminggu tak turun-turun.

Kahkahkah!

Ingat keras, ingat kopi cap lebai.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

28 comments:

  1. Itu pasal laa chief lebai selalu ponteng parlimen, 'yahanu' dia tak turun turun agaknya , perghh dasyat sungguh penangan kopi lebai ni huhuhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melucah jer kau nii Dol..

      Delete
    2. Hidup ku mati ku hanya untuk menghina..

      Delete
    3. Walaun dodol tak ske melucah g berambos lah..sini tempat melucah parti audi semalaysia lag.kahkahkah

      Delete
    4. Di sini tempat melucah..

      Delete
    5. Saya suka saya suka..

      Delete
  2. yop oiii
    cacor teman nk mkn ni yop..gampang..kahkahkah..udoh terminum pulak...kikikiki
    kopi lebai punya pasei ler ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cacor tu ape bro..xpaham teman

      Delete
  3. Kopi mahkota dewa ni dah di jampi hj mat deresh tok walk besaq tau.....turun dari langit, bukan untuk lebai naik hajah saja, silap haribulan putri putri pun tok lebai naik, dek anu tunjuk langit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rosak sungguh otak kau nii Dol..

      Delete
    2. Ada walaun dodol nih..kahkahkah

      Delete
  4. Leh tambah madu libanglibu tu utk kuat kan tenaga batin hahahahahahaha

    ReplyDelete
  5. awat nama pengomen semua pelik2 sangat haa.... Hidup dan mati untuk buat fitnah semata-mata

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hidup dan mati untuk melucah..

      Delete
  6. Apabila golongan profesional kuar Pas , depa x tau nak cari duit camner ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Profesional lah sangat...

      Delete
  7. cacor= nk buat benda lain,terbuat benda lain

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahahahaha ajer gampang

      Delete
  8. Dah kena iklan kopi pulak. Parti mana iklan Kopi Pacak ni? Tajuk iklan Lebai Berjubah Terpacak Kembali Di Malam Hari Jumaat Kliwon. Siap sedut madu Libang Libu sebotol. Mau hari Ahad baru Lebai jadi kendur balik saiz 1.5cm macam asal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mesti omak kau berbanga dengan komen bernas kau Dol.. Tahniah..

      Delete
    2. Di sini tempat melucah..

      Delete
    3. Hahahahahahaha ya btl,yg xsuka melucah otak jumud walaun dodol sila berambos g blog lain jgn nak menyemak sini kahkahkah

      Delete
    4. Walaun skema konon. Bila Lebai-Lebai bagi kuliah dan bawa contoh lucah dan seksual dalam surau, dia yang ketawa paling besar.

      Delete
    5. Setuju .. yang tak suka melucah aka otak jumud sila berambus.. melucah adalah amalan kami.. berambus..

      Delete
    6. Dol..
      Jom ketawa paling besar..
      Ader lawak lucah dan seksual nii..
      Jom Dol ramai ramai..

      Delete
    7. Walaun dodol pun suke melucah .kahkahkah. Mesti geng tontowi tgk bidio porno german kahkahkah

      Delete
  9. Membara walaun kena provok. Kopi pacak tu. Ganas. KAHKAHKAHKAH!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Membara dan melucah..

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.