Thursday, March 1, 2018

Jho Low Mintak Tolong Isa FELDA

Madu tualang power! Click here


Tak ada isu. Tak ada apa yg nak digembar-gemburkan.

Memang kepakaran Singapura merampas kapalterbang Jho Low, kita ucap tahniah aje lah, kapalterbang kita pun dah 2 bijik hilang.

Diam2 sudah.

Kepakaran Indonesia pula di laut. Melopong Jho Low kapal mewahnya pulak dirampas tentera Indonesia.

Manakala kepakaran Malaysia dlm bidang halus. Halus tak nampak di mata kasar. Ini dipanggil kepakaran 'mikro'.

Kalau bab bulu Anwar, bulu Azizan, bulu Saiful BauKari, pasukan kitalah terbaik dalam dunia.

Segala macam air lendir yg dah bertahun kering pun boleh jumpa.

Sebenarnya, kalaulah ada sapa2 boleh letak plastik merah yg digunakan Saiful BauKari utk merodok sendiri lubang ekzosnya diatas kapal Jho Low itu, dah lama kapal tu jadi tukun di Port Klang.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Indonesia jgn cepat berbangga.

Depa tak tahu Jho Low ngam dgn Isa FELDA & Shahril Samat.

Sekejap saja Isa FELDA boleh lesapkan kapal Jho Low di Indonesia itu dan Sharil Samat akan dapatkannya semula lalu diletakkan di atas sebidang tanah di Jalan Semarak, K Lumpur.

Kahkahkah!
Kahkahkah!


6 comments:

  1. Dah jd bahan lawak seantero dunia!! Tp MO1 kulit setebal kulit badak :)
    Idok ambil pusing....selambe je

    ReplyDelete
  2. ...yang tu kapai dia, bukan hak aku. Kepala bapak hampa, apa ada sakit dengan aku. Biaq pi kat dia la, baru padan muka. Pandai² hampa ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hello incik....itu busar punya kapal mungkin adah rigista atas nama itu babi gumuk...tapi bhaiyya ramaih orang adah cakap itu kapal bilih rakyat punya wang adah curi juga.... kalau rakyat punya wang kapla bapak incik pun ada kina tipuh juga.... adah butul ka saya cakap bhaiyya....

      Delete
  3. Kah kah kah...kapal tu masa lalu kt malaysia mmg ada 2 situasi....pertama, radar malaysia rosak dan kedua kapal tu menyelam

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhahaha jadi kapal selam plak dahhh

      Delete
    2. Senario ketiga, kapal tu dari Phuket lalu ke Bali ikut Lautan Hindi ... x ikut Selat Melaka sbb tu TLDM ngan Polis kita x nampak.
      kahkahkah!!

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.