Thursday, March 29, 2018

Jgn Cakap Nurul Izzah Tak Payung

Madu tualang power! Click here


All is fair in love, war and politics. And there's no eternal foe and ally, only interests.

Only interests.

Bertitik tolak dari situ, sapa2 yg masih dok stim ingat Madey beriya benar ingin membangunkan semula negara ini, baik pergi basuh muka & injap.

Kahkahkah!

Kalau iya Madey atau nama glamernya dulu Mahafiraun ini, benar sayangkan negara, buat apa dibubuh Najib ganti Pak Lah?

Interest. Kepentingan.

Atas arahan Mat Nuar, anak Mat Nuar sanggup memayung Madey kerana Madey boleh membawak masuk undi saluran 1 & undi FELDA meloroh-loroh ke dlm PH.

Interest. Kepentingan.

Takkan nak payung Chief Lebai?

Dah tak ada kepentingan.

Jgnkan nak bawak masuk undi saluran 1, saluran sendiri pun pernah tersumbat. 

Kahkahkah!



12 comments:

  1. Kalau betul Mahathir dh berubah mcmne libanglibu? Dia tua dh brp tahun je lg idup.nk kepentingan apa lagi?nk duit, duit dh byk nak harta harta pun dh byk nk bini baru dh xlarat nk tegang lainlah kalo pekena madu libanglibu...kahkahkah. .tp aku xkisahlah dia nk berubah ke x tp yg penting die tolong ph menang ..kalau nak kata die berkepentingan pun baik die puji najib melambung2 silap gaya mcm2 jawatan dia blh dpt gabenor setiap negeri pun blh. Kahkahkah.. Kalo chef lebai tu sapa nk payung,walaun2 tolol je masih payung lebai2 pigs tu.

    ReplyDelete
  2. Gua tak peduli ah tun madey ke bang nuar ke itu semua hanya instrument .. yang penting najib lahanat tu jatuh tergolek dog masuk longkang politik dan terus mampos kalu tak mampos pun sekurang kurang nya koma dlm politik.. lepas tu ahli umno sendiri yg akan sembelih dia ..

    Lagi satu nih..chief lebai dah ada 10kilo kain atas kepala nak payung mende lagi.. bukak ..bungkus je terus satu badan sekali..pastu ikat kat ujung tu

    ReplyDelete
  3. Apa salahnya dia tolong payukan orang tua tu LL...gua pun nak jugak kena payu tapi tak ada peluang hihihi masal kecil

    ReplyDelete
  4. Apa salahnya dia tolong payukan orang tua tu LL...gua pun nak jugak kena payu tapi tak ada peluang hihihi masa kecil2 dulu nurul izah tu memang rapat dengan TM

    ReplyDelete
  5. Apa salahnya dia tolong payukan orang tua tu LL...gua pun nak jugak kena payu tapi tak ada peluang hihihi masa kecil2 dulu nurul izah tu memang rapat dengan TM

    ReplyDelete
  6. LL bengang tu psl kenapa mahathir kat situ.bkn LL kah kah kah kah.x ley bayang cmane muka LL kalo kena payung kertas A4 ngn izzah..
    Lupa terus madu tualang hutan tuh wakakakaka..

    ReplyDelete
  7. Itu pasal orang politik dapat parking VVIP bro. Kalau huruf I diganti K nanti jadi VVKP? Tuan pernah kenal VVKP @ Video VK Pengkorek-korek-korek?

    ReplyDelete
  8. sebagai walauns kami rasa berbangga dgn posting libang liburet yg tersebut di atas.

    ReplyDelete
  9. Ambo pon xtau. Itu parti tendang wau. Apa jawapannya... jika undi xkasi dia kalah, cuma kasi PH majoriti. LL,,.. kah kah kah kah kah kahkahkahkahkah....

    ReplyDelete
  10. Oleh kerana tiada kawan sejati juga tiada musuh abadi di dalam dunia politik, makanya kita harus berfikiran terbuka....tiada guna mengungkit cerita lama.... Mat Sabu yg kena sumbat dlm jel pun dah bolwh ajak Madey datamg makan nasi kat rumah....setakat berpayung kertas melindungi orang tua dari panas matahari apalah sangat....jika iklas besar pahalanya.

    Hanya Allah yang tahu apa yg tersembunyi di hati Madey, Nuar, Nurul Izzah, Husam dan Lobai Hadi..
    Tapi semua orang tahu bahawa di hati Najib cuma Rosmah seorang.

    ReplyDelete
  11. Kalau aku jadi Nurul Izzah... aku picit picit teloq Tuan LL.. bior jalan terkengkang kengkang...

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.