Monday, March 5, 2018

Iyalah, Dia Anak Tok Guru

Madu tualang power! Click here


Tak kisahlah Husam ke, Husang, Huse, Nik Abduh ka, anak pak lebai la,  itu tak penting.

Tak ada markah.

Haram tetap haram.

Aqiqah itu halal. Tapi mengekah duit HAMNO itu haram. Mengekah secara solo haram. Mengekah duit HAMNO secara berkelompok pun haram juga.

Memang disunatkan menutup kepala ketika berak, tapi kalau menutuh duit HAMNO secara berjemaah & berserban 5 kilo, itu dipanggil haramjadah.

Kahkahkah!

Juga kalau menutuh pompuan bernama Fekah juga tetap haram sebelum menikah. Walaupun menutup kepala ketika menutuh.

Tengok cerita org menutuh tetap haram walaupun berserban 5 kilo. Jgn ingat tengok di negara kapir lahanat, dah jadi tak apa.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

13 comments:

  1. Htr gambar kot_ ke janda tapi pakai serban berkilo haram ke halal.

    ReplyDelete
  2. Semua yang PAS buat, halal. Semua yang lawan PAS buat haram. Kahkahakah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn la mcm tu syeikh.
      Kahkahkah!

      Delete
    2. yop oiii
      makan madu libanglibu...haram ke...teman tye je..kahkahkah..
      jgn marah yop...teman nk beli 100 botol ni...wkakaakaka

      Delete
    3. Ana sokong, HARAM TETAP HARAM. Kaum ulama yg menyokong aktiviti haram pun ada ganjaran subahat. Saya tak berani mengundi PAS.

      Delete
    4. Ajer gampang sam sung..kahkahkah.. Meh aku jwbkan..kalau oder sebotol je haram.. Kalau byk botol kire harus..kalau dah 100 botol tu wajib dh tu halalan toiyiban amat maslan. Kahkahkah

      Delete
  3. ularmak pas hukum haram sana sini blh.. husam ckp haram sokong parti sekongkol xblh. mengelupur walaun.

    buat hukym hnya hak pas. sudahla lobai.. makin rosak imej islam kerana lobai2 dedak. memalukn islam allah dn rasul nya.

    pnyokong buta kayu teruskn kutip detma jihad... dnt wori syurga menanti.

    ReplyDelete
  4. sekali husam bagi pahala takut tul nik abduh....susah hati parti penjual pahala dan dosa...takut parti dia tak laku

    ReplyDelete
  5. Ayat ayat setan yang direjam..

    ReplyDelete
  6. Kalau ikut sipir halal haram tu bg aku betul la kata usam tu.. Umno merompak harta rakyat mdb la lembu nfc la felda la duit kwsp duit tabung haji semua tu haram.bila pas membantu umno malah ngekah duit umno bermakna sama la dgn umno mau meneruskan legasi menyamun harta raykat..jadi kalo pangkah pas bermakna sokong mrk mencuri duit rakyat lagi.Haram lah hukumnya.. Xyah tanya jakim..sendiri pkir kaji sendiri tau jwpn nya..skrg jakim tgh sibuk nk kaji burit sajat. Kahkahkah

    ReplyDelete
  7. LL dua tia menjak ni sibuk sangat kot...kadangkala tak update berita blok ni...hihihi kita perlu pandangan ke tiga...bn...ph...LL

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.