Wednesday, March 28, 2018

Hantu Jembalang Suka Menyorok Di celah-celah Bulu

Madu tualang power! Click here


Dol,

perati betul2 mamat di atas.

Berkot. Bertali-leher. Berkaca mata trendy. Bergaya. Senyum melawa dgn misai lebat melengkung. Aww!

Kahkahkah!

Latar belakangnya parlimen Malaysia. Mamat ini  tentulah bukan calang2 orang. 

Tak tahulah apa kerjanya. Kot2 tukang angkat beg Noh Omar. Kot2 tukang bukak pintu kereta Pandikar. Atau pun tukang buat ramai majlis Ahmad Maslan.

Kahkahkah!

Entah hapa ke namanya mamat ni, eloklah dia berjalan ke Selangor, ke Penang, tengok betapa dahsyat dua negeri itu dah jadi hancai boncai di kerjakan Guan Eng & Azmin. Dah 10 tahun pun.

Mamat ni kalau dipakaikan T-shirt Pagoda, sesuai sangatlah jadi tukang pukul tepi bendang dlm drama swasta pukul 7.

Kahkahkah!

Atau pun tempek gambar dia merata-rata bendang buat halau burung pipit.

Kahkahkah!

Kalau jumpa mamat ni, hadiahkan pisau cukur. Bagi tau dia kita ni disunatkan kerap bercukur.

Kalau malas bercukur, tu yg hantu jembalang banyak bergayut disetiap bulu.

Byk sgt bawak polong kesana kemari tu yg buat bebal sampai ke tulang sum-sum.

Kahkahkah!

13 comments:

  1. Gua suka cermin matanya yg nampak macho tu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang kuat UITM dia nih....
      bdk2 UITM selalu kena sek dgn dia ni
      yg bwk org parti masuk UITM dia nih le

      Delete
  2. Kalau BN bungkus dlm pru14, dia org petama tak mengaku najib tu kawan dia. Tgk muka pun kenai kaki ji... buntut janji masyuk. Kah kah kah

    ReplyDelete
  3. Ini bekas TNC haprak . .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haprak tuu bapak kau..

      Delete
    2. 9.25 kepala bapak kahkahkah

      Delete
  4. Tanya lah orang kampung Serkam & Pulai, Melaka.. berbanga tak dengan mamat brrmisai nii.. pastii jawabnya SANGAT SANGAT BERBANGA.. nape ... tanya laa sendiri orang Kg Serkam & Kg Pulai..
    Yang pasti saya AMAT AMAT BERBANGA dengan beliau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cer citer cer citer

      Delete
    2. 9.24 betul tu. Aku orang Kg. Pulai Melaka.

      Delete
  5. Muka macam Jason King tengah sedap berak jer.. huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takde lah....jason king tak berak merata. Mamat ni dlm wassap mamak roti canai ori.

      Delete
  6. Dulu masa tun m pm dia kipas tun habis2. Makhluk tak ada pendirian. Siapa berkuasa dia kipas. Pantang tgk dahi licin

    ReplyDelete
  7. kahkahkah!!
    terbaik Dol!

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.