Monday, March 5, 2018

Dah Kenapa Dgn Rais Yatim Ni?

Madu tualang power! Click here

Rais Yatim ni orang Madey dari dulu lagi walaupun ada satu ketika dia kata dah bakar jambatan dgn HAMNO bila dia syok bergeli-geli dgn Ku Li dlm Semangat 46.



Tapi mungkin sebab lauk tak cukup dlm 46, Rais pun kembali berenang dlm longkang najis menuju ke HAMNO, salah dia jugak sapa suruh bakar jambatan.

Kahkahkah!

Rais & sorang lagi tukang cium tangan Madey yakni Broheng Ali, langsung tak ada tempat dlm Parti cap bunga tajaan Madey.

Nampak sangat Madey pun dah tak berapa stim dgn 2 org tukang cium tangannya itu.

Kahkahkah!

Berbeza dgn Broheng Ali yg tak ada bunyi sekarang ini, Raise Stim cuba juga utk berbunyi memberitahu dia masih aktif, keras, liat dan tegang seperti juga ahli-ahli politik Malaysia yg umur hampir cecah seratus macam Madey, Hadi Awang & Lim Kit Siang.

Antara kicauan terbaru Raise Stim, mungkin betul mungkin palsu. Tapi belum lagi dapat berita dia dah masuk dalam tanah.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Dia nak bagi tau la tu, dia masih sealiran dgn Madey. Kali ni cium tangan sampai ketiak.

Kahkahkah!
Kahkahkah!






3 comments:

  1. oooo ni panggil syndrome minta nyawa tuan libu

    ReplyDelete
  2. Boli insuran ko warieh? Kah kah kah

    ReplyDelete
  3. Karier rais dah tamat..kasi la org lain pulak ramai lagi nk membodek madey. Kahkahkah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.