Tuesday, March 20, 2018

Chief Lebai Animal Planet

Madu tualang power! Click here


Dalam ramai2 chief, yg sorang ni memang istimewa.

Gurau-sendanya diselang-seli dgn penggunaan sebutan nama-nama binatang.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Mula2 sekali tentulah, "nattang!"
Kahkahkah!

Banyak yg Chief Lebai ni dah sebut. Ada yg sempat dirakamkan & ada juga yg gagal dirakamkan utk pengetahuan umum.

Berikut adalah contohnya;

Biawak
Lembu
Anjing
Babi
Dinosaur
T-Rex
Lipas
Labi-labi
Jebon
Cerpelai
Kaldai
Burung merak
Cicak
dan banyaklah lagi.

Cuma satu lagi je dia tak sebut, iaitu 'ayam'.
Kahkahkah!
Kahkahkah!

30 comments:

  1. Ayam dalam bahasa dia disebut menantu......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Badak pun dia takkan sebut. Takut kecik hati bini kawan. Kahkahkah!

      Delete
  2. kah-kah... boley Jalan..kok ke situ pulak halanya...ayam n dedak..ada senergi tu...

    ReplyDelete
  3. Bhai LL...

    Karang kecik hati anak hantu dier... eh... anak menantu dier si Din Ayam... Hahahaha

    ReplyDelete
  4. Dia panggil org mcm2. Tp walaun tersinggung bila kita panggil dia sotong kahkahkah Akhlak ikut nabi mana pun aku tak tau

    ReplyDelete
  5. Chief Lobai sendiri Kraken!apa mau heran..

    ReplyDelete
  6. Dia tu chief ke chef kah kah kah

    ReplyDelete
  7. Cuba tanya dia asal usul manusia mungkin dia kata berasal dr monyet.kahkahkah

    ReplyDelete
  8. Hmm.. chief lebai kalau cakap pasal 'natang' memang pandai.
    Nak nak depan reporter.. bukan main lagi dia kecek.

    Bila kat parlimen tak nak pulak kecek ,mulut macam kena zip, bontot macam kena sapu dgn gam kasut kat kerusi parlimen tu , huhuhu.

    Kecek laa pasal natang kat putrajaya ..badak berhias bini si pondan kepala bapok tu .. huhuhu

    ReplyDelete
  9. Bodoh macam PAS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh macam caiKhinzir..

      Delete
  10. Ini dia lebai kucing kurap... mulut celupar.

    ReplyDelete
  11. Perkataan yg sekalu digunakan oleh LL bagi menghiburkan para pengikutnya;
    1) kote
    2) Kapla butoh
    3) anu
    4) kapla bana
    5) yananu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus kajian kamu..sambung plak prkataan yg digunakan hadi utk menghiburkan pengikutnya..

      Delete
  12. 6) Tetek kiri
    7) tetek kanan

    ReplyDelete
  13. 8) berPUKI
    9) pil kemut
    10) pil meraung

    ReplyDelete
  14. walaun dah panaaaassssss. hadi awang ialah pegawai zoo yang terperangkap dalam tubuh ulama besar no 2 dunia. patut ustaz dasuki buat upacara halau pegawai zoo yang merasuk hadi awang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 11:19 lembu dri mana ni

      Delete
    2. Anon 11:19 bak kata LL.. apalancau kau...

      Delete
    3. Anon 11:19 apa yg kau merapu nii dol.. over dose sup ketum ker...

      Delete
    4. Saka binatang kalau tak buang mati nanti jadi hantu tak bertuan. Sila call ustad Dusuki kadar segera.

      Delete
    5. Ana tahu ana tahu..

      Delete
  15. Ayam suka berebut dedak dan minum air kencing. Sampai masa kena sembelih.

    ReplyDelete
  16. Suka nengok katun hadi ni.dr kecik smpi besar nengok katun aje keje nye sampai sanggup ponteng parlimen ..skrg dh cicak plak..ater nk panggil hadi ni tuan guru cicakman ker...atau panggil dgn bunyi jer...cak cak cak...

    ReplyDelete
  17. sekarang dasuki takada kerja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dusuki kerja baca doa Ahzab kat orang Selangor tanpa tauliah.

      Delete
  18. Mung kutuk aku, aku humbang mung semua masuk neraka jadi kapir harbi! Kah kah kah.

    ReplyDelete
  19. kahkahkah
    abg aji animal planet..sedap gak tuu..kahkahkahkah..

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.