Thursday, March 8, 2018

Bung Moktar Power, Dapat Anak Kembar

Madu tualang power! Click here


Betul Bung! Sokong!
Kahkahkah!
Kahkahkah!

"Rakyat susah nak main? Mana ada!
Mati sebab terlebih makan Viagra memang ada."

Kahkahkah!

Tahniah Bung. One more round pls!

Kahkahkah!


10 comments:

  1. yop oiii
    cer miker supply madu kat bini muda nye..kot2 lepaih ni bung plak yg ngandung keluor ank kembor..kahkahkah..haru biru wehhh...kahkahkha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lawak bodoh kelas pertama..

      Delete
  2. Kata2 orang berkuasa dan kaya raya ni banyak menyakitkab hati aje yop...Cuba sekali Allah duga dia dengan kesusahan hidup...baru dia tau apa maknanya hutang dan apa maknanya miskin tu....

    ReplyDelete
  3. Sekoq lg bengap dr sabah. Negeri sendiri pun punya mundur ramai rakyat miskin air paip pun tak ada

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh jangan tunjuk kat orang..

      Delete
    2. 9:51 ni mesti akhlak seekor walaun ni suke maki hamun..itu je tuan guru die ajar..

      Delete
  4. Xtau la aku apa bung ni mkn smpi blh dpt kembar..makan libanglibu punya madu kot.haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Power buah pinggang cina??

      Delete
  5. kat kinabatangan tu apa pun x da statik ja

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.