Wednesday, March 7, 2018

Bangunan Parlimen Akan Dipindahkan Ke Marang, Tganu

Madu tualang power! Click here

Telah menjadi piagam PBB bahawa, 'the government should bring the school to the children instead of the children go to the school.'

Betapa murninya kepala hotak pemikir barat yg kapir lahanat di sana.

Pendidikan akan dibawa kpd murid, bukan murid yg susah payah cari sekolah.

Bertitik-tolak dari situasi sebegini, memandangkan ramai ahli parlimen Msia yg telah hampir mencecah umur 100 tahun dgn segala mcm penyakit keliling buah pinggang, ada yg berbini 3-4, masalah bisness tak ada sapa nak tengok dan juga hospital kerajaan susah nak bagi MC, ini menjuruskan masalah lebih kronik.

Iaitu masalah ponteng sidang. Serupa masalah ponteng sekolah la.

Kahkahkah!

Dah tua bangka pun nak ponteng. Bila ponteng, org akan mengata macam2.

"Duit Haram!"
"Pemalas"
"Kerja pemalaih, duit hangpa maw. Babi hangpa"

Kahkahkah!

Sehubungan dgn itu, dgn bantuan tauke2 sotong dan Ultraman, bangunan parlimen akan diterbangkan ke Marang setiap kali sidang.

Tauke sotong akan menyediakan sotong free supaya ahli parlimen tak perlu ke laut sewaktu sidang.

Tak payah candat-candat la.

Kahkahkah!

Marang mung tunggu parlimeng nok maghi.

Kahkahkah!
Kahkahkah!


18 comments:

  1. Demo meme mat lawok la..jemi weiiih
    Jemi libe libu..
    Hahaa

    ReplyDelete
  2. hehehe bila najib terima duit 2.6b,dia kata kena ada saksi,tapi najib kata ada terima.bila nik abduh kata hadi ada terima wang najib....hadi mencadat sotong tak balik.....walaunta/peminpin pas kata 'SAMPAH'...tapi realitynya pas dan umno memang bersedondon...ketika hadi takeover pas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SAMPAH punya komen..

      Delete
    2. 9.08 sampah byk kat kelantan nun sejak pasumno memerintah. Kahkahkah

      Delete
  3. Pas dah hancus bawah lebai marang ni, akibat dedak melutut dikaki umno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh bertengkek tengkek punya komen..

      Delete
    2. 9:10 bodoh tanpa sempadan. Kahkahkah

      Delete
  4. KahKahKah tercekik Marang kalu baca blog ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan tercekik tp minta ll sponsor madu ler.ape lg....

      Delete
  5. lebai marang dok asyik poteng parlimen.... gaji dapat.... guana ni.... ulaRmak ke ni? lebai kelentong rakyat kok ....

    habih puak dia kena tipu...

    ReplyDelete
  6. LKS pun ponteng gak..leh tak suh ultraman tu buat satu lg bangunan parlimen dpn rumah LKS!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak justifykan ularmak dia makan gaji 'HARAM'.PONTENG BERSIRI...

      Delete
    2. nak khabar kan bhw geng korang pun sama..tp kenapa korg asyik marahkan hadi jer, kenapa LKS terlepas?

      Delete
    3. 4:22 x abis2 ratib lks..ni mesti jenis walaun terkentut pun salahkan lks dap kahkahkah bodo

      Delete
  7. dimana ada ultraman, disitu ada raksaksa. nanti hancur kote baru weii...

    afdhal kalau panggil king kong atau godzilla...

    ReplyDelete
  8. I do not even know how I ended up right here, however I thought
    this put up was once good. I do not realize who you are but certainly
    you are going to a well-known blogger when you are not already.
    Cheers!

    ReplyDelete
  9. Mung harang tuduh ambe malah gi parlimeng. Nanti ambe cari hadih ngata gitu. Ambe bukang malah nok gi cuma dok kuase je. Abih mung semua masuk neraka. Kah kah kah.

    ReplyDelete
  10. tkpe tklama lg tiada dh bayang marang dn pasu2 bunga kt parlimen... dh dpt dedak elok rehat pi cr sotong berjemaah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.