Monday, March 19, 2018

Bacaan Doa Makan Ustaz Dusuki

Madu tualang power! Click here





Perbuatan Ustaz Dusuki mendoakan kehancuran ke atas pakatan pembangkang sama seperti perbuatan seorang ustaz yg mengatakan di P Pinang azan tidak boleh dikumandangkan.

Ustaz itu juga sudah siap dgn cangkul dan tajak utk mengorek lubang di jirat Cina sekiranya Wan Azizah mati dlm sehari dua ini dlm keadaan tidak menyokong RUU355.

Apa yg dibuat Ustaz Dusuki juga dibuat oleh Zahid Hamidi yg satu ketika tiba2 beliau pandai berbomoh, juga Azzeeeez Raheeeem yg tiba2 pandai naik basikal tua,juga spt Syahrezat Tauke Lembu menyuap makanan ke mulut warga emas.

Dol, zaman sekarang FB, Instagram, Twitter lebih laku dari tv.

Dulu adik TG Nik Aziz pun pernah mendoakan "K.O HAMNO, K.O HAMNO".

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Tapi Dol, time tu lu tengah stim dgn PAS, jadi perbuatan beliau tu tidak menjadi isu. Malah lu pun tumpang bertepuk bertampar.

Perbuatan politikus2 diatas berkepentingan.

Masakan Ustaz Dusuki terlalu bangang dan bebal tidak sedar kesenangan yg dia dapat dlm 10 tahun ini sedikit sebanyak datang dari pakatan Ahzab yg didoakannya semoga hancur.

Apa ke biolnya ustaz ini sedangkan dia ke hulu ke hilir dalam Selangor dgn aman mengutip sampul tapi didoakannya semoga pakatan yg memerintah Selangor hancur.

Ini semua dibuat memandangkan PRU semakin hampir.

Semua politikus akan berperangai pelik & sesetengahnya akan jadi biol.

Apalah nak dibisingkan dgn doa laknat Ustaz Dusuki. Anggaplah doanya itu sama spt doa makan yg dibawaknya dalam majlis2 yg dihadirinya.

Politikus murahan spt ini sama sajalah dgn Saiful BauKari.

Bezanya Saiful BauKari tak pakai serban 5 kilo.

12 comments:

  1. Bukan kah lagi baik kalau walaunta ramai2 tu doa supaya Kelantan tu jadi maju jaya dan kaya macam Selangor bukan sengkek macam sekarang ni.

    ReplyDelete
  2. Bila diri dah rasa tersangat islam dan suci dan org islam lain tak sama standad dgn dia. Tlg muhasabah diri sikit. Semua krn nak kelentong para walaun supaya feel good dan tak mengundi puak lain kecuali pas.....atau umno!

    ReplyDelete
  3. Ustad ni bukan saja kehulu kehilir kutip sampul seantero Selangor tapi dah round satu Johor negeri Umno .Almaklumlah PAS -Umno mcm abang adik lani ...

    ReplyDelete
  4. Biasalah mamat tu ustd cari makan. Dulu mengaku pendakwah bebas supaya byk jemputan byk masyuuk. La ni berani dah ngaku pas sbb pas umno dah abang adik. Fitnah Dr Rozaimi sokong LGBT. Bila Dr Rora ajk bahas kecut telok hihi. Lintang pukang lari.

    ReplyDelete
  5. ustaz dasuki adalah ahli mazlis shah alam,sollehin muhyi sorang lagi macam budak2 lambat bayar peruntukan dun,mengadu kat raja dan buat doa laknat,sedangkan semua dun tak dapat lagi.pas tak pernah menang di selangor jika tidak pertolongan china dap.sekarang orng yg menolong mereka disumpah seranah..FULUS PUNYA HAL,HUDUD KEMANA!RU355 KAMANA!

    ReplyDelete
  6. Ustaz2.. kau ni waras ke tidak..kalau kau tak ambik duit dr kerajaan negeri selangor ok jugaklah doa kau tu.. tak dpt pulus je.. kau doakan yg buruk pd yg pernah bagi duit utk anak bini kau..haruk piruk jadi parti tok lebai bila tuang presidennya.. haruk piruk ..hantam lah ustaz...harap2 kalau PH menang putrajaya.. ustaz masih boleh dpt pegtauliahan jd penceramah bebas..

    ReplyDelete
  7. Ostat ni punya pasal.. aku dah tak ada mood nak dgr radio ikim.. hehe

    ReplyDelete
  8. ostaz ni..bangang bin biul.
    jenis tak malu.
    tak sedaq ka..yg ahli nya bertenggek dok dlm kabinet selangor tu tu sapa. tak malu ka.
    keluar aja lah dr kabinet..

    ReplyDelete
  9. D9a ni patut dibaca depan kismis dan aor mineral kemudian dimasuk dalam botol dan dijual kepada ahlo2 supaya dapat keberlatan peneramg hati dan juga sebagai makanan sunah untuk melbetulkan sendisaraf walaum2. Guna konsep beli sambil menderma pasti ramai walaun akan beli dengan tagline doa menuju ke syurga

    ReplyDelete
  10. jenih baru senang nak berduit..mcm tu la..

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.