Saturday, February 17, 2018

Mopti Kancing Gigi

Madu tualang power! Click here



Mengaku sajalah, kita negara kecik dan tak perlulah berangan telur HAMNO besar dàn bersungguh nak berkeras dgn Yahudi.

Sekiranya Yahudi teringiñ membawak balik Lebai Marang Kerapu utk dikaji lidah bercabangnya itu, apà kita boleh buat?

Apà walàun boleh buat?

Kahkahkah!

Kita ni nak membengkrapkàn McD pun separuh nyawa, lagi mau cerita menyabung nyawa?

Nak harapkan mufti kita yg berbelas itu? Mufti kita semua tak sihat sekarang.

Selalu sgt depa tu kena sàkit kancing gigi berjemaàh.

Kahkahkah!

8 comments:

  1. klu esok2 pbb hantar 1 kapal perang israel ke sini... blh jawab kita tkde pilihan lg ke.

    ReplyDelete
  2. Semua dah bukan saja kena kancing gigi malah kena kencing najib.... Haha

    ReplyDelete
  3. Mufti tgh cari hadis beza antara zionis dgn yahudi hehehe

    ReplyDelete
  4. Kempen menajiskan mufti..

    ReplyDelete
  5. Penyakit kencing gigi ni amat serious.....berjangkit secara jemaah. Mengikut kajian menteri2.....kena huloq pi tengok, kalau pesakit berjemaah tu tak ngap.......elok korek lubang dan tanam je, dah jadi bangkai bro, secara berjemaah.

    ReplyDelete
  6. Malaysia adalah ibarat seorang lelaki kote kemetot yg menawarkan diri untuk membintangi film porno.... memang dari awal lagi tidak layak....hutang keliling pinggang, rakyat masih ramai yg hidup merempat tapi pemimpin kepala bapak masih berangan nak jadi hero menganjurkan persidangan antarabangsa di bawah program PBB.
    Dari awal lagi dah dapat agak wakil Israel akan datang....dari awal lagi Kepala Bapak sudah tahu ramai orang akan meloncat terpelanting kopiah bila wakil Israel hadir.
    Padan la muka kau....

    ReplyDelete
  7. Nak harapkan mopti? Kecuali tuan mufti Perlis dan Penang shj jer yg boleh diharapkan, yg lain......

    ReplyDelete
  8. Apa kes bising pasal wakil Israel masuk Malaysia?
    kahkahkah!!
    Yang rakyat Malaysia yg bekerja kat Timur Tengah menyinap masuk Israel melalui Jordan xde yg nak bising pun? Errr ... yg menyinap masuk tu bukan non-muslim aje yer Dol, Malay Muslim pun ada yg menyinap masuk nak tengok cemana rupa bumi Israel tu.
    Kahkahkah!!

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.