Thursday, February 22, 2018

Lebai Penyedap

Madu tualang power! Click here


Kalau nak dikaji sampai zaman Tunku, memang tak nampak roh Islam pun dlm perlembagaan.

Ini sedikit sebanyak berpunca dari cara Msia memperolehi kemerdekaan. Msia memperolehi kemerdekaan tidak spt sesetengah negara yg terpaksa bermandi darah.

Msia memperolehi kemerdekaan dari British secara rundingan dan pala bana hapa British yg kapir itu akan memasukkan perundangan Islam ke dlm perlembagaan Msia?

Kahkahkah!

Najib & Madey tu, 2x5 la.

Kahkahkah!

Tapi kalau mengikut tahyul Lebai Marang Kerapu skrg ni, Najib dah boleh digelar khalifah ke-5.

Kahkahkah!

Punya la dia stim digentel Najib bab RUU, kedai judi merata pelosok Malaya ini dia tak nampak.

Teruk sgt ke gout?
Ulat gout dah naik ke mata kot?

Kahkahkah!


8 comments:

  1. Yang aku heran nya beria2 hudud mudud.walhal islam tu bukan hudud semata2..selesaikan dlu masalah miskin, tiada perkerjaan,pendapatan kena tinggi baru lah jenayah semakin berkurangan.hapuskan rasuah salah guna kuasa, harta rakyat dikembalikan pada rakyat secara otomatik jenayah berkurangan..kalau dh ok semua masih mencuri menyamun baru la adil menghukum..ini pas sibuk nk hukum org je. Gamaknya dlu ada kes ayah curi susu nk bg anak makan sbb xmampu beli susu tu pun ntah apalah hukuman kena..yg lg pelik heran ajaib nya mulut berbuih hudud2 mudud,tp bersekokongkol dgn penyamun duit rakyat boleh plak.Kecoh kehulu kehilir hudud mudud tapi bila time bentang minta tangguh plak..iddak ke ulamak pundek nama nye..bila ditegur nt melenting tp perangai serupa setan dia xkisah. Puihhh.. Bak kata libanglibu dulu.."keja hangpa malaih, duit hangpa mau,babi hangpa"..kahkahkah

    ReplyDelete
  2. Kahkahkah.....terlebih mkn sotong..lebai merapu marang kepunden

    ReplyDelete
  3. Kahkahkah.....terlebih mkn sotong..lebai merapu marang kepunden

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sotong2 jgn sebut tu kegemaran tuan haji hadi tu candat sotong..kahkahkah

      Delete
  4. Terbaru tuan hadi minta tlg cina pangkah pas...mabuk kr tuan hadi ni..dulu beria2 kapirharbi2.hahhahahaha

    ReplyDelete
  5. Najib pencuri penipu berjanji lagi. Jangan jadi bodoh untuk percaya dengan janji Najib anak Razak. Jangan ada yang percaya. Dia tu penipu. Asyik menipu. Makan tidur dengan tipu. Tipu dah jadi darah daging dia. Tengok Najib ingat TIPU. Ingat! TQ.

    ReplyDelete
  6. Pundeklah libanglibu buat hal lg dia masuk utan kahkahkah

    ReplyDelete
  7. Paklebai buah pelior namanye ...

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.