Monday, February 19, 2018

Lebai Marang Kerapu Cuba Menyedapkan Hati Walaon

Madu tualang power! Click here


Bukan semua walaon duduk celah kangkang Marang Kerapu.

Ramai lagi walaon-walaon bijak yg sedang sedap-sedap duduk atas pagar memerhatikan kelaku Chief Lebai & kuncu-kuncunya.

Walaon seperti ini amat bahaya kpd Parti Audivellfireporscherangerover Se-Malaysia (PAS).

Mereka ini umpama sebijik pasir dlm kasut. Nak berjalan, cukup tak selesa.

Ditambah pulak dgn sakit pinggang, mata tak berapa nampak, lutut makin longgar & kadang2 nak bernyawa pun semput.

Cukup tak selesa, kena pulak gout tengah naik.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Namun begitu, tarbiah gabung-tak gabung ini perlu diteruskan terhadap walaon-walaon yg tetap setia tanpa berbelah-bagi.

Walaon-walaon yg terkebil-kebil itulah tunjang dalam memenangi 40 kerusi walaupun bergolok bergadai  menadah tin Milo utk bertanding 140 kerusi.

Bodo ke bangang ni?

Kahkahkah!

Kasihanlah sikit kpd walaon. Sampai bila nak bawak cerita seram sejuk menakut-nakutkan walaon.

Cuba-cuba lah Chief Lebai bercerita bab 1MDB sekali-sekala.

Itu pun kalau reti sebut 1MDB, kalau tak terkancing gigi macam dalam parlimen.

Kahkahkah!


14 comments:

  1. yop oiiii
    lantak le ngn demer yg walak balak tu..abe aji tu udoh galak nk berbini(umno) baru..lama x menujah kata nye..wakakakaka..kahkahkahkah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebelum tutup mata nak juga rasa jadi hang tuah. Tak dpt jadi hang tuah dapat jadi HANG CANGKUL pun hang cangkullah. Tuan drector. Hu hu. Yang penting punai tetap sihat barulah bole jadi tuan PUNAIsihat kalau tak tak bole nak bebini lebih. He he

      Delete
  2. hah kita tunggu video terbaik abad ini mngenai lebai dh jd sang kelembai nk dumpah jd abu sesapa bocor bukti kerjasama dgn umno.

    kita tungguuuuu

    ReplyDelete

  3. Kerjasama bukan bergabung..

    Kote tu bukannya kapla vuttoh ler..

    Menutoh dgn kapla vuttoh tu bukan senggama yer..

    ReplyDelete
  4. Manis nyer mencarut..

    ReplyDelete
  5. Kerjasama bukan bergabung.. Jgn la tambahkan pening aku yg tak pakai serban ni tuan guru.. Ramai dah kena tangkap basah pasal kerjasama tapi tak bergabung..

    ReplyDelete
  6. lain kali sumpahlah jadi gunung emas, barulah boleh naik ringgit Malaysia.

    ada ke sumpah jadi abu... nak buat apa dgn abu?

    ReplyDelete
  7. Si laha... Tu dah buang tabiat nak mampoooos agaknya

    ReplyDelete
  8. kerjasama ok,gabung xbole, umpama hji hadi halalkn beromen n haramkan bernikah

    ReplyDelete
  9. Tengah tunggu bila Husam nak dedahkan rakaman "Sumpah jadi abu" tu Dol.
    terkencing kencing peluh seram sejuk Pak Lebai skrg
    kahkahkah!!

    ReplyDelete
  10. Sama lah maksud nya nikah bukan berkahwin.. Jimak bukan beroman atau cirit bukan nyer berak..xbrp paham teman gelagat ostat2 pas lagu ni..yg ostat2 pas okla tu tp yg bongok nye si walaun2 buleh plak percaye tu lg xpaham..tu xlayak dipanggil walak lg dh tp wajar di panggil bongok bertingkek tingkek. Kahkah

    ReplyDelete
  11. Kah kah kah....bila maharaja lawak 2018 ye....calon pemenang dh ade ni

    ReplyDelete
  12. Yang ni juara lawak solo. Kalau berkumpulan gabungkan ahmar deris dan tonwi. Conpim menang gegak lawaq

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.