Tuesday, February 6, 2018

Ada Kemungkinan Fathul Bari Akan Dicalonkan

Madu tualang power! Click here


Kalau walaon sekali pun dan dia berada di tempat Fathul Bari sekarang, takkan la tak bergerak-gerak bulu hidung mintak dicalonkan bertanding dalam PRU akan datang. Kan?

Kahkahkah!

Dah makin dekat PRU ni makin ramai la hilang pedoman.

Kalau dulu dia terkial-kila bawak basikal tua, kali ini mungkin dia main tarik pelepah kelapa pulak.

Kahkahkah!

Yg tiba2 muncul bakat berbomoh pun dah ada.

Kahkahkahkhkah!

Itu belum digoogle lagi perangai Mat Maslan.

Kahkahkah!




2 comments:

  1. Kau rasa kalau bakal waibi yg biasa pegang pen sign surat kontrak tu tetiba je jadi tok mudim...kau nak ke bagi dia sunatkan anak kau...kah kah kah

    ReplyDelete
  2. Jauhkan dia dari kotak undi, kalau tidak diterajangnya nanti.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.