Wednesday, January 10, 2018

Foto Madey & Nurul Izzah Paling Win

Madu tualang power! Click here


Di atas ialah gambar Madey & Izzah anak Mat Nuar.

Madey nak ziarah Mat Nuar di hospital, kununnya.

KDN pun tak bagi ziarah, kununnya.

Kahkahkah!

Pun begitu, tidak dinafikan gambar di atas bernilai puluhan malah mungkin ratusan ribuan undi.

Dol cuba analisa sikit sekiranya,

1. Mengundi pun lambat lagi,
2. Mat Nuar pun lambat lagi keluar.
3. Madey pun masih dalam tong taik HAMNO.

Adakah Madey nak pergi ziarah Mat Nuar?

Kahkahkah!

Ini semua wayang nak berebut ghanimah je Dol.

Kahkahkah!

Pun begitu memang tak dinafikan karisma Madey yg boleh menarik sokongan saluran satu.

Tapi akan ke laut lepas, ke laut dalamlah kalau Chief Lobai yg bergambar dgn Izzah.

Level Chief Lobai bergambar dgn Saiful BauKari pun dah kira OK la tu.

KAHKAHKAH!
KAHKAHKAH!

12 comments:

  1. Teman risau kalau Chief Lobai begambo jalan seiringan dengan Nurul Izzah....jantung udah le kena tebuk duwe tige kali dah.... buatnya Nurul Izzah terjeling manja maunye tebarai jantung chief lobai tu kah kah kah.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chief lobai pakai pati dedak, pasti barokah menang 130 kerusi.

      Delete
  2. Apabila babi babi umno dah x da isu utk melawan Tun M..gambar pun jadi la nak lepaskan geram..haha

    ReplyDelete
  3. Sudah2la tu..Anwar yg jenuh kena balun madey pun sanggup terima madey tujuan yg 1.Kalahkan bn..kita xkena penjara xkena pukul telanjang nape kita plak marah sgt..nape kita masih nk bmusuh dgn madey.. Lazat sgt ke kena perintah dgn umno smpi kiamat?..bgmana jika betul madey dh berubah.. Kita juga yg xberubah lagi hina dr madey jadinya.. Sudah2la la tu kalau nk bgaduh 24jam xkemana politik pembangkang pimai pimai tang tu jugak..baik sokong hamno lg elok gst naik2 lagi makin lama byk tanah tergadai kar china last2 kita dok dlm utan jd org asli pulak... Khakhakhakhakha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau Mahathir ni tak payah laa... Nanti suka dia saja laaa.... Dulu, protes Tunku. Lawan...

      Semasa memerintah apa onar yg dia tak buat....

      Lepas dah berenti...Sokong Tok Lah, kemudian marah Tok Lah, keluar Umno, lepas tu masuk Umno balik.

      Angkat Najib, marah Najib, keluar Umno...

      nanti apa pulak bala yg dok nanti dia nak buat....

      Delete
    2. Kalau Mahathir ni tak payah laa... Nanti suka dia saja laaa.... Dulu, protes Tunku. Lawan...

      Semasa memerintah apa onar yg dia tak buat....

      Lepas dah berenti...Sokong Tok Lah, kemudian marah Tok Lah, keluar Umno, lepas tu masuk Umno balik.

      Angkat Najib, marah Najib, keluar Umno...

      nanti apa pulak bala yg dok nanti dia nak buat....

      Delete
    3. Xpa lah..kita sokong madey pun bersebab..kalahkan bn shj..sbb nmpk pengaruh madey mmg kuat skrg ni..yg dlu ceramah ph difelda2 pun xda org dtg tp sejak madey ada ramai makcik pakcik felda mai ceramah ph..kira baguih juga tu utk kalahkan bn..lepas dh berjaya kalahkan BN tu lain cerita.. Yang penting motif sama..tp kalau pembangkang pun berpecah lagi lah mslh mcm pas dh jd pengacau ibarat tlg bn..kalau rakan komponen ph pun berpecah sbb sokongan tun madey nt kalah besar lg ph..baik buang dulu dendam/prasangka lama utk tujuan yg sama..kita mana tau hati org.. Masa dulu tun madey mmg jahat sgt tp tu dulu.. Masa dia hamno.. Ni dia pun masak kena bantai ngan humno..kita doa saja lah harap dia dh berubah..nabi pun ampunkan umat btl x..

      Delete
  4. blog melayu bodoh jadi anjing kurap umnogok melayu bangsat....!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apahal lu ni meroyan xtentu hala..siapa yg bangsat ni lu yg nampak jd bangsat sebangsat bangsat punya bangsat.kahkahkah

      Delete
  5. Masuk hutan terrrjumpa mahathir dan ular...nak lari ikut mana???? Kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tanya dlu kalau ular mak..kasi pukui dlu kepala dia br pukui madey. Hahaha

      Delete
  6. Makin bergetah si nurul nie...keh keh keh

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.