Saturday, January 6, 2018

Dr Rozaimi Ramle Dilarang Mengajar/Berceramah/Bersyarah Di Perak

Madu tualang power! Click here


Pekeliling larangan itu ditandatangani oleh Al fadhil Sohibus Samahah Al ustaz Al Haji Al Doktori Harussani Al Mufti Al Peraki sendiri.

Kahkahkah!

Dr Rozaimi itu pensyarah kanan sebuah universiti. Makan gaji dgn kerajaan, serupa dgn tuan mufti itu juga, tapi tuan multi sudah kasi ban sama dia.

Kalau Dr Rozaimi itu byk mengajar benda tahyul, kaplavana apa dia masih boleh mengajar di UPSI?

Ini bahaya! Boleh merosakkan muda-mudi Melayu! Graduan-graduan yg diajarnya semua akan jadi graduan tahyul.

Tuan mufti kena turun padang mengambil tindakan. Kalau tuan mufti dah bijak sangat, pergilah mengajar hadis di UPSI.

Kahkahkah!

Bolo punya mopti!!

Kahkahkah!

8 comments:

  1. Mopti Perak tu memang bodoh piang, mana dia ada ijazah pun...

    ReplyDelete
  2. Tak lama lagi kena banned lah tu.. ularmak mengaku tidak biased tapi satu mesia tahu dia sokong sebelah mana.. macam juga mufti suci lagi menyucikan tu lah..

    ReplyDelete
  3. Haiyyaaa...ini mukan molo punya olang...ini sudah mannyiak menggong punya mufeti....

    Bukan apa....sesetengah orang bila kalah berhujah akan menggunakan penumbuk, manakala Tok Mufti ini pula menggunakan kuasa yang ada untuk menutup kelemahan diri.....

    ReplyDelete
  4. Mufti pun bolih dibeli,apatah lagi bukan tok mufti...

    ReplyDelete
  5. Bhai...larangan ini termasuklah mengajar di Pusat Islam UPSI....tempat ostad cari makan...haha...kalu nak mengajar jugak kena kelua peghak sejengkal cross border masok utan sawit belah Selangor ..tapi volume kasi low...takut soltan bogus...eh sillap...bogis denga...haha

    ReplyDelete
  6. DARI DULU SAMPAI SEKARANG, ADAAAAAAA SAJA "AKAL" MAMAT PERAK NI. MACAM-MACAM HAL. TAK UBAH MAHARAJA LAWAK MEGA KETEGORI HUKUM-HAKAM. BERAT... INILAH BAHANANYA KALAU ORANG JENIS "CARMA" - CARI MAKAN, NI.

    ReplyDelete
  7. padan muka rora. ada ilmu tak semestinya ada wisdom.

    ReplyDelete
  8. Sekurang-kurangnya kalau Allah tanya tok mufti ni apsal Ust ni x dibenarkan menganjar, adalah jawapan dia, yg hangpa dok fitnah/hina tu dah ada jawapan dia ke?

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.