Friday, April 28, 2017

Kenal Lorena Bobbitt?

Madu tualang power! Click here

'Letak jawatan jika putuskan hubungan dengan PKR'

PAS perlu membuat keputusan muktamad tentang tahalluf siyasi dan kedudukan dalam kerajaan negeri Selangor, kata Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail.
"Saya memantau perjalanan Muktamar PAS terkini memandangkan ia berkait dengan strategi PKR dan Pakatan Harapan dalam PRU14.
"Tambahan pula, sebarang keputusan PAS mengenai tahalluf siyasi dengan PKR akan ada kesan kepada penyertaan PAS dalam Kerajaan Selangor," katanya dalam satu kenyataan hari ini.
----------------------------------------------------------------------------

Kita ibaratkan PKR itu perempuan muda ranggi metropolis. Lagi pun usia PKR dalam persada politik tanahair masih boleh dikatakan muda. Bergetah melekit-lekit.

PAS telah lama berkecimpung dalan tendang terajang politik negara. Jadi kita bubuh PAS sebagai seorang jantan lanjut umur yg masih bernafsu menyala-nyala, galaknya tak sudah-sudah.

Kahkahkah!

Macam ni Dol,

tengah sedap bergalak, takkan lebai nak berambus? Biar reti basa sedap sikiiiiit... kahkahkah!

Lain la kalau perempuan muda ranggi metropolis itu boleh buat macam aksi & style Lorena Bobbitt. Baru ada akai.

Kenal Lorena Bobbitt?

kahkahkah!

Image result for lorena bobbitt style

Jahanam! Meremang Bulu Ari-ari

Madu tualang power! Click here

Jahanam Amanah bukan ikrar, cuma sampingan, kata PAS


 | April 27, 2017

Perwakilan Terengganu Nik Nasri Nik Malek minta media jadi baik dan 
jangan memutar belitkan laungan itu.

Pagi tadi, Ketua Dewan Ulama PAS Kedah Mohd Rejab Md Akhir meminta 
para perwakilan supaya berdiri dan mengetuai ikrar yang diakhiri dengan
 laungan jahanam Amanah, diikuti laungan takbir.
“Sebelum saya memulakan ucapan, saya minta semua berdiri kita baca 
ikrar ‘Jahanam PAN’,” katanya ketika menyampaikan ucapan pembukaan 
himpunan ulama PAS yang dirasmikan Timbalan Mursyidul Am Datuk Ahmad Yakob.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Image result for bulu






Melihat kelaku & mendengar patah perkataan segelintir top-top chief lebai dari Parti Audivellfireporscherangerover Se-Malaysia (PAS) mutakhir ini, boleh berdiri bulu ari-ari dibuatnya.

Kahkahkah!

Dia pakai serban melilit 18 kali atas kepala & seberat 5kilo, sebab itu naik bulu ari-ari. Tak sangka. Kaget. Tergamam. Ini macam ka lebai? Lebai tara sombong kincin tara munyi, cakap ini macam ka?

Kalau dia tu betina tak pakai apa-apa, OK lah jugak benda lain boleh naik.

Kahkahkah!

Image result for pubic hair

3-4 tahun kebelakangan ini, lebai-lebai asyik marah-marah. Sentiasa tak puas hati. Saluran tersumbat ke? Terkacip? Sila mintak bantuan pakar. Tak mengapa, atas sebab2 perubatan, doktor boleh memegang 'yahanu' lebai yg garang itu. Tapi lepas waktu pejabat, nurse tak boleh la pegang lagi. Kot2 ada lebai yg senang hati snap gambar 'yahanu' kemudian whatsapp kat si nurse, iku suka hatilah.

Kahkahkah!

Yang para lebai tak sewarna bulu sekarang ialah dgn Pakatan Harapan. Seolahnya parti lebai Parti Audivellfireporscherangerover Se-Malaysia (PAS) sudah sewarna bulu ungu & pink dgn HAMNO. Ini ibarat menjilat air lendir sendiri. Kahkahkah! Padahal si HAMNO ini dulu bukan main paria di mata parti lebai. Sehingga timbul kes, kalau nak tanam jenazah ahli lebai kena guna cangkul ini, kalau nak tanam jenazah orang HAMNO guna cangkul itu. Punya la bodoww lebai flotilla.

Kahkahkah!

Image result for bulu puki

Yang menjahanamkan negara ialah 1MDB, beg birkin, besi buruk tak boleh menyelam, harga petrol melangit-langit, GST, rasuah keliling buah pinggang. Kalau lebai nak berzikir 'jahanam, jahanam...' sampai air liur meleleh naik sampai keting pun, bukannya GST mansuh 1 Syawal ni. Nak sampai ke Syawal, dalam Ramadhan ni kita tetap kena sembelih dgn harga barangan di pasar yg kompom aci isap kuku, akan naik melipat. 

Kahkahkah!

Tak kira lah lebai nak ikrar ke, nak ikraq ke, ikut suka tembolok lebailah. Sebenarnya menjerit-jerit dalam dewan sampai runtuh bumbung pun buat hapa, sedangkan geng di Selangor sedap-sedap makan kambing dgn Cina DAP.

Lebai-lebai walaun ni tak ada apa. Umpama burung tiong yg pandai bercakap. Bercakap saja pandai, makna hapah tak tahu. Apa tuan dia suruh sebut, dia sebut berulang-ulang dari subuh membawak ke subuh dan ke subuh balik semula.

Image result for Mohd Rejab Md Akhir
Menurut Lebai Google, ini orangnya.

Kahkahkah!

Sedia maklum, PRU tak lama lagi. Semua lebai berlumba-lumba nak tunjuk tahap walaon masing2. Untung badan boleh jadi calon. masyuuuuuuuuk! Jadi tidak hairanlah kalau Ketua Dewan Ulama PAS Kedah Mohd Rejab Md Akhir mabuk ketum sikit pagi tadi.

Selepas ini mungkin kita akan saksikan banyak lagi episod gosok-menggosok, gilap, polish & jilat-menjilat.

Jilat boleh, tapi hati-hati takut terjilat sampai lubang najis.

KAHKAHKAH!