Tuesday, April 25, 2017

Main Bertiga

Madu tualang power! Click here

Amaran PAS pada bekas sekutu: Jangan dekati kerusi kami di PRU14
Updated about 2 hours ago · Published on 25 Apr 2017 8:42AM · 0 comments
MENJELANG muktamar PAS hujung minggu ini, parti Islam itu memberi amaran kepada bekas rakan sekutunya supaya tidak bertanding di kerusi yang dipegangnya pada pilihan raya umum (PRU) akan datang.
--------------------------------------------------------------------------------

Nak bagi tau Chief Lebai, main bertiga ni lagi syiok. Dalam bahasa orang putih, ianya dipanggil 'threesome'.

Threesome ni best. Kahkahkahkah!!! Lebih lama. Lebih memenatkan.

Image result for animal threesome

Paling penting, muka mesti muka tembok. Muka tak reti malu.

Dalam bahasa kita, ianya dipanggil 'main bertiga'.

Apa nak heran, takraw main bertiga. Itu sebab takraw lebih mengasyikkan. Terkangkang sana, terjulur sini, henjut sana, henjut sini, lipat la, gunting, gulung. Macam-macam stail. Tapi penat la sikit.

Kahkahkahkah!!!

Chief Lebai kalau rasa dah tak larat, tak payah la pasang port main bertiga. Kahkahkah!

Kalau rasa masih nak main berdua jugak, pergi port biasa. Ini trend baru, takkan tak reti-reti. Ikut suka kaplevhuto aku la nak main atas kerusi, bawah kerusi, atau dalam kerusi.  Kahkahkah!

Kalau Chief-chief lebai lutut dah longgor, terasa nak telan bijik butir biru pun, kawan boleh tolong carikan.

Kahkahkah!

Image result for viagra