Saturday, November 18, 2017

Zahid Hamidi Melawat Anwar Ibrahim Pulak Dah

Madu tualang power! Click here


Mari kita menafsir dan buat-buat pandai menafsir gambar di atas.

Sebelum itu kita kembali ke zaman dahulu, yakni zaman Mahafiraun.

Senarionya sama. Dulu pun Mat Nuar masuk hospital setelah ditinju & dikarate setengah mampus oleh Rahim Noor, tapi sekor habuk tak berani pergi melawat.

Usahkan melawat, nak menangis kasihankan Mat Nuar pun depa tak berani. Cuba-cuba menangis, tapi yg keluar air kencing takutkan Mahafiraun.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Kita kembali ke gambar di atas. Tgk riak muka dua org anak Anwar. Muka-muka ini telah membesar tanpa kasih bapa yg asyik kena penjara. Kompom budak2 tu berzikir, "cepatlah kau berambus baju kuning, cepat berambus, aku lama dah berdiri ni".

Kahkahkah!

Tgk pulak muka bini Zahid yg happy macam masuk fun-fair, ingat Najib suka ke? Ingat Najib tak reti2 ke?

Piirah! Laki kau tak akan jadi PM punya. 

Kahkahkah!

Tgk kelaku Si Zahid, kompom dlm hatinya itu berkata-kata, "nak pegang ke tidak tangan Anwar ni, bukan org lain dia ni dulu boss lama aku".

Tak usah pegang. Nanti keluar pulak cerita ekzos Zahid. Cukup tak senonoh politik Msia ni.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Apa pun, syabas kpd PM & TPM sudi melawat Anwar. Politik ni kena pandai, hari ni kita penaik harga petrol, esok kita melawat Mat Nuar, lusa kompom ramai Melayu bercita-cita nak pangkah HAMNO.

Kahkahkah!

12 comments:

  1. heheheheheh masa mat nuar bicara di mahkamah,mana pergi zahid?????????

    ReplyDelete
  2. BERMULA dari sebaran sekeping gambar daripada akaun Perdana Menteri, ianya mula ditularkan lewat petang semalam. Bagai halilintar semua cyber trooper PKR dan PAN ranap hancur dan tiada bangkai. Bagai dibom dengan senjata nuklear yang paling power di abad ini.

    Sebelum ini lidah mereka gian bertari, jari jemari rancak berkeyboard. Macam bermacam kata nista sebelum ini. Mereka dengan mulut manis mengecam Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang kerana menerima kunjungan dari seorang pemimpin negara yang amat mereka benci setakat ini.

    Mereka kata Lebai PAS terkulai layu di sisi Najib, ada dedak melintasi katil, Lebai PAS gila berUG, Lebai PAS kemaruk kuasa, Lebai PAS pelahap jawatan dan bermacam kata nista mereka hambur di media sosial sebagai penghias catatan mereka.

    Bila mereka sendiri memakan liur Mahathir, orang yang menzalimi Anwar Ibrahim, pemimpin idola mereka satu waktu dahulu bermula refomasi 1998, mereka sudah boleh melupakan Bapak Anwar yang dituduh peliwat oleh Mahathir.

    Hari ini tiada lagi pemuda gagah reformasi, tiada lagi angkatan hebat yang sering melaungkan reformasi di jalanan. Semuanya hilang bila Mahathir berjaya menjadi dewa mereka sekali lagi. Anwar kian dilupakan. Oleh kerana Anwar memang licik dia berjaya keluar dari kurungan untuk mengingatkan pengikutnya yang dia masih hidup.

    Anwar kesepian, tidak seperti dahulu lagi. Penyokong PAS, penyokong reformasi, pentas PAS, pentas Anwar, bila Anwar diberi sedikit kuasa Ahli Parlimen Pematang Pauh, yang tidak boleh disembunyikan faktanya PAS membantu memenangkan beliau di sana, Anwar kian gian dan rancak berpolitik dalaman.

    Dia cuba menjadi Menteri Besar Selangor dengan cara pelik iaitu Langkah Kajang. Taktik Anwar yang didukung Rafizi dan sekutu DAPnya tidak menjadi dan Anwar kini meringkuk di sebalik jeriji Sungai Buloh tanpa dipedulikan lagi. Mahathir dijulang ke sana ke mari.

    Bila sekeping gambar Najib yang mereka sudah labelkan manusia paling celaka dan sial terpaku duduk tersenyum sinis di sisi katil Bapak Anwar Ibrahim di Hospital bersama bini masing-masing, semua pendekar cyber terkunci mulut dan jari. Kaku, lumpuh dan terduduk.

    Kelicikan Anwar tidak menjadi lagi kali ini. Walaupun dia berjaya keluarkan diri dia sementara dengan alasan kesihatan, sebenarnya Anwar hendak sampaikan mesej kepada pengikutnya yang dia masih hidup. Tapi sebaliknya. Tiada pengikutnya melaungkan Hidup Anwar di hadapan hospital, sebaliknya Najib meranapkan kelicikan Anwar dalam masa beberapa detik sahaja.

    Suara rengetan pun yang keluar busuk kohong bagaikan bangkai, jari-jari pun memburuk bagai kena penyakit kencing manis tahap 10. Jatuh tulang-tulang jari, lidah memburuk dan mereka cuba bersembunyi muka mereka di sebalik sekeping tisu tangan...hanya sekeping gambar tersebar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepala Bapak Kau

      Delete
    2. Lobai lontoih..hehehe..kononya nak pengaruhi orng lain!!ciaaan dio,melalak kek semuo web PH..CUBO2LAH LAKUKAN SIKIT WEB TRANUGKITE..Nampai takdo orng cumo...geng2 planet pluto..ajer laghiiii yg tinggal..

      Delete
    3. Inilah suara PENGHASUT. Taktik semacam ini orang dah tahu.

      Delete
    4. Posting (hantaran) pun setakat salin dan pindah (copy paste), buat apa?

      Delete
    5. Bangang betul mamat ni.
      2 ekor tu datang tak berundang. Hj eddy wang dan najib berpeluk tu atas program UG. Mcm langit dgn bumi tu. Dan saya mula syak ini adalah perancangan halus eddy wang dan jo lo

      Delete
  3. Nawwaiituuu....itu yg penting

    ReplyDelete
  4. Kalau lawatan ini bukan bertujuan politik, KDN perlu benarkan Mahathir, Lim Kit Siang, Lim Guan Eng, Gobind Rafizi dll. menziarah sama....

    Ini ziarah Politik....

    ReplyDelete
  5. depa tanya. Kalau PM tak p Ziarah DSAI, adakah TPM berani p Ziarah DSAI.

    ReplyDelete
  6. Kah Kah Kah......... barua2 DAP panas bontot bila nengok gambar ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Barua2 pasumno panas kotey lit lit bila nengok gambar ni..kahkahkah.

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.