Thursday, November 9, 2017

U-turn Husni Hanadzlah Bukanlah Petanda PRU Dah Hampir

Madu tualang power! Click here


'Liwat III': JAWI siasat aduan qazaf pada Husni

 8 Nov 2017, 8:00 pm      8 Nov 2017, 8:28 pm
Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI) akan menyiasat aduan terhadap  bekas menteri kewangan kedua Datuk Seri Ahmad Husni Hanadzlah atas tuduhan qazaf.
-----------------------------------------------
Percayalah, 'ilmu liwat' ini amat mudah dipelajari dan dipraktikkan.

Bomoh 'ilmu liwat' pertama di Malaya ialah Mahafiraun. Mahafiraunlah mempelopori 'ilmu liwat' dalam menjatuhkan musuh politiknya.

Manusia pertama di Malaya yg terkena sumpahan 'ilmu liwat' ialah Mat Nuar & hinggalah ke hari ini beliau masih berjuang menegakkan barangnya bahawa beliau ialah manusia lelaki normal yg hanya bernafsu terhadap perempuan, bukan terhadap lubang ekzos Azizan atau Saiful Baukari.

Barang harus diberi ingatan kepada pemakan dedak & lebai-lebai tak cukup haul bahawa, Mat Nuar dipenjara buat pertama kali dahulu adalah disebabkan tuduhan salah guna kuasa, bukan main lubang ekzos Azizan.

Hitler pun turut menggunakan 'ilmu liwat' dalam menjatuhkan orang no. 2 dalam partinya. Jangan tak tau.

Apa nak heran?

Kalau Tuan Haji Husni pun turut nak menggunakan 'ilmu liwat' dalam percubaan menjulang pucuknya dalam arena politik, silakanlah.

Kahkahkah!

Sebenarnya Tuan Haji Husni ini tak ada apa-apa istimewanya pun. Tuan Haji ini tak akan ke mana-mana pun. Cukuplah sekadar dia akan diingati sebagai salah seorang pemain faktor liwat yg termengah-mengah, menjelejeh air liur & terjelir-jelir lidah berbahas di parlimen mengatakan Mat Nuar dah menaji lubang ekzos anak buah dia pulak dah.

Pulak dah!

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Tuan Haji ini kena dibagi tau sikit, faktor kuat PRU makin hampir ialah bila mana munculnya Saiful Baukari singgah bersumpah dalam masjid mengatakan 'yahanu'nya telah ditaji Mat Nuar.

Kahkahkah!

Macam ginilah Tuan Haji, untuk lebih melariskan karier politik Tuan Haji dalam HAMNO, apa kata Tuan Haji sendiri mengaku bahawa ekzos Tuan Haji sendiri pernah ditaji Mat Nuar?

Toksahlah babit-babitkan anak buah.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

9 comments:

  1. hahahahha..... drama sepul dah mcm channel astro
    repeat beratus kali tp fees makin naik

    ReplyDelete
  2. Heran cmne husni blh uturn padahal dulu menggeletar badan mrh bebenor beliau dgn isu mdb..brp juta agaknya dedak dah masuk akau affin bank.hahah...betul lah kata pepatah jibmah "cash is king"...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hj Husni menggeleto bukan sebab marahkan isu penyelewengan MDB bukan bukan bukan. Menggetonye sebab PM KepalaBapakKau Najib telah menukarkan potfolio dia ...... berkecil hati, merajuk lalu meletakkan jawatan. Bila dah tak ada kuasa dan kedudukan mula la pening. Pegi belajo di Yordan satu haram pun tak faham sebab asyik teringat guni dedak dan kerusi empok yang ditinggalkan. Kesudahannya terpaksa menjilat balik ludah basi...jangankan ludah basi...air lendir ipoh mali kincin talak bunyi pun dia sanggup. Dah terdesak Yeop. Tapi kalau dah sampai ke tahap nak mempergunakan lubang ekzos anak saudara itu sudah terlebih bangang la pulak nampaknya Yeop.....

      Delete
  3. Hehehekikikihahahakahkahkah. Sendiri mengaku lagi senang. Terbaik lah admin. Ada unsur kelucuan.

    ReplyDelete
  4. Mat Nuar asyik henjut bontot orang jer kejernyer...habis bontot rakyat satu Malaysia dihenjutnyer...kih..kih..kih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bontot kau ngan makbapak kau kena sondol jugak yea. Kahkahkah. Kepala bapak kau

      Delete
  5. Dah takde org lain ke, Lim Guan Eng ke atau yg lain2 lah...asyik2 nuar tu, power sgt ke btg nuar tu kah kah kah

    ReplyDelete
  6. Muflis..
    Tau muflis..

    ReplyDelete
  7. Ini kali, brape lama plak dorang simpan air mani peliwat?

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.