Thursday, November 23, 2017

Tun Robert Mugabe

Madu tualang power! Click here



"Those who live by the sword, die by the sword", kata orang putih.

Tapi setakat ini tak ada gaya nampaknya Mugabe diktator Zimbabwe itu akan dipancung tengkuknya, walaupun kompom ramai rakyat Zimbabwe berdoa dikerat saja tengkuknya.

Mengikut hikayat yg memang tak boleh pakai, Mugabe & Dr Madey berkawan baik. Umur pun lebih kurang sama.

Ada lagi satu cerita yg langsung tak boleh pakai, kununnya Madey menghantar kayu-kayan Malaya secara percuma kpd Mugabe kerana kawan baiknya itu nak merasa berak dalam jamban kayu jati. 

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Mutakhir ini diberitakan Mugabe akan diperambat dari Zimbabwe sebagaimana Marcos diperambat dari Filipinos.

Mana Mugabe nak pegi?

Ada yg kata Mugabe akan berhijrah ke Gurun, Kedah kerana di sana cuacanya kering seperti di Zimbabwe dan juga member kamcingnya berkampung halaman di situ.

Kahkahkah!

Ada pro, ada cons bila Mugabe nak mai.

Tapi seeloknya ucaplah "marhaban ya Mugabe". Dia pun tak lama lagi dah, paling kuat lagi 10 tahun, padam.

Bagi la can kpd Mugabe utk bertaubat dan berbuat kerja amal di Malaysia.

Nanti byklah NGO merasa duit derma Mugabe & kot2 Mugabe nak jadi lagi champion, dia boleh sponsor orang pergi umrah.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Kompom dalam masa tak sampai 6 bulan, kita kena panggil dia Tun Mugabe.

Amacam Dol?

Kahkahkah!
Kahkahkah!

https://www.malaysiakini.com/news/402633

7 comments:

  1. Mugabe bekas best friend(BF)Madey...Perangai dan selera mereka hampir sama..tua-tua masih tak sedor diri...gila kuasa dan nyanyuk gila!

    ReplyDelete
  2. Keh keh keh...Tun Mugabe, rasa-rasa ayahanda Rani Kulop ok ke tidak

    ReplyDelete
  3. Rasanya mugabe blh bertanding calun bn kawasan marang.kahkah

    ReplyDelete


  4. Liwat liwat liwat-1, abis smua tilam bawak masuk mahkamah dan last2 Nuar sumbat kat dlm jel sbb pecah amanah jer..

    Abis saentora dunia pecah berita liwat liwat liwat-eksoz, satu level-standard dgn daya fikir Mugabe!


    Tiga empat tahun dulu Nuar dan Fizi dah sebuk pasal bahaya 'LIWAT-1mdb' pd wktu itu Madey maseh elok dgn Jibgor dan masih kamcing dgn Papagomo dan siap elok senyum dgn Sayfool-eksoz-bocor sama2 bergambor..

    Tiba2 skrg baru Madey pon sebuk kehulu kehilir konon2 jd juru cakap betapa bahayanya 'LIWAT-1mbd' sdngkan dolu2 nya Madey hanya tau liwat-EKZOS jer, sdngkan skrg seolah2 Nuar yg dituduhnya meliwat itu dah jd SIFU-guru nya dlm hal belajar mnjd juru cakap 'LIWAT-1mdb' pulok!

    Madey pun dah mula pandai ikut bontot Nuar bercakap pasal pencuri dan kleptokrasi dan tiba2 sggup pi jumpa Nuar yg konon2nya dah pun 'berdamai'!

    Tapi, bila ada org tanya lagi kat Madey pasal kes liwat Nuar dolu2 tu, Madey terus laju ingat "bukti2" yg Umi Hafilda dan polis(dbwh Rahim Nor) bagi kat dia, dan Madey sgt percaya itu bukan auta atau dusta!?

    Klu skrg maseh ada lg org tanya jer pasal liwat Nuar tu kat Madey, jam2 tu dia lupa 'LIWAT-1mdb' dia lupa Jibgor, si Sayfool dan Papagomo!!?

    Mungkin camtu ler Mugabe gamoknyer ye dok?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukurlah madey dah bertaubat mau bersih kan kembali apa yg dibuat dulu tp ajieddy terbalik pulokkk ..

      Delete

    2. Cer cer cer sulohkan cahaya kat dlm hati mamak Kottiy tuh, kot2 ader ulat gelap itam legam pekat sebijik mcm muka mugabe, patut ler dia jd cenggitu

      Delete
  5. Mahadey mmg bangsat tp bangsat lagi parti pas yg menjual agama mendokong mo1...

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.