Wednesday, November 22, 2017

Subuh Baru Cabut

Madu tualang power! Click here

Mungkin ada Melayu yg kembang kuncup lubang hidung bangganya durian Musang King telah memasuki pasaran China dan dijual dgn harga tak masuk akal.

Melayu ini kena reti basa Musang King yg top di China itu datangnya dari kebun Chinchong, bukan kebun Jamal Jamban.

Kahkahkah!

Rambutan kita yg dah travel satu pelusuk dunia itu pun lebih dikenali dgn nama Singaporean Lychee. Ini kerja Chinchong Singapore.

Jgn marahkan Chinchong, mereka pandai cari makan. Kita dapat makan bulu rambutan pun, syukur Msia masih aman.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Sekarang ni ada pulak sorang Chinchong bawak Ramly Burger ke US.

Kalau ikut otak Melayu kita, Chinchong ni cari bala. Mcm mana nak jual burger Ramly di US padat sendat dgn burger mereka sendiri?

Ini umpama menjual ABC di Alaska.

Kahkahkah!

Itulah kejadiannya kerana otak Melayu ini telah dibonsai dan dibantut HAMNO. Sampai masuk kubur kita bawak BRIM, dedak, ketuanan & Idop Melayu!

Kahkahkah!

Chinchong dah berjual durian, rambutan & burger Ramly ke serata dunia tapi kita masih meriah dgn tongkat Ali, pil kemut, pil meraung & terbaru ubat Subuh Baru Cabut.

Kahkahkah!
Kahkahkah!



http://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2017/10/17/malaysian-style-ramly-burger-spices-up-the-big-apple/

7 comments:

  1. tapi melayu hanya pandai jual nasi lemak dan jual tanah saja.

    ReplyDelete
  2. Tu la.. Cian melayu kan.. Ada pemimpin melayu pun menindas lg org melayu.. Org melayu dok sokong2 lg pemimpin melayu yg menindas org melayu..mentaliti semua salah dap...mujur ada dap tempat utk disalahkan...kalau xda dap susah juga umno nk idup. Kahkahkah

    ReplyDelete
  3. Rendam lama2 tak takut reput ka.. kahkahkah

    ReplyDelete
  4. bagusla tuan lubang
    ramai la nannti org solat subuh
    baru penuh masjid

    ReplyDelete
  5. Zamani orang Melayu..
    Orang Melayu Bodoh (rujukan Libanglibu)
    Oleh itu Zamani bodoh kuasa sepuluh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ape benda ni terlebih minum ketum ker.kahkahkah

      Delete
  6. Azwan melayu
    Org melayu xbodoh
    Tp azwan yg bodoh
    Dulu sokong palatan
    Skrg sokong uh no...
    Talam dua muka
    Ini olang manyak bhy
    Manyak juga bodo
    Kpd azwan..igt lh rezeki ditentukan Allah bkn oh...no...

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.