Wednesday, November 29, 2017

Rasuah Pegawai Zakat Guna Perbankan Islamik

Madu tualang power! Click here


CEO Zakat P Pinang didakwa rasuah lagi

       
Selepas dua kali didakwa di mahkamah sebelum ini, Ketua Pegawai Eksekutif Zakat Pulau Pinang (ZPP) sekali lagi dihadapkan ke Mahkamah Sesyen di Butterworth atas pertuduhan rasuah.
-------------------------------------------------------------------------------


Kahkahkah!

Apa benda ni Dol?

Pegawai zakat pun kena tuduh rasuah?

Kahkahkah!

Ini kes berat.

Tapi harus dipuji, beliau dituduh melakukan rasuah yg mana dalam pertuduhan perlakuannya itu, beliau menggunakan Hong Leong Islamik.

Perbankan Islamik.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Sekurang2nya, tak mengarut sampai menyimpan dedak dalam gudang Affin Bank.




12 comments:

  1. Aje yang setan..org bg zakat tp pengurus zakat pula rasuah..ini sama mcm pepatah harapkan pagar,pagar makan padi..harapkan jibby,jibby mkn 1mdb.. Minta zakat bukan main kwluar ayat quran,manis mulut tp bila org perlukan bantuan zakat punyalah susah igt zakat tu harta bapak dia yang punya ke???tu sbb aku xconfident bayar zakat.. Elok terus direct pada org miskin.. Ramai org miskin kat malaysia ni dol....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mamat ini belum bersalah lagi, baru dituduh. Mahkamah belum kompom kata dia kaki rasuah.
      Sabar Dol.
      Kahkahkah!

      Delete
    2. Hahahahahahaha. Tu atas tu marahkan jamil khir dan sewaktu dengan nya yg songlap wit yapiem..same je demer..hahahahahahaha..

      Delete
  2. Pada pendapat aku xsalah mrk gunakan duit zakat utk rasuah..mrk kan petugas agama..apa yg mrk buat semua botulll xda apa salah..sama mcm olamak pas.. Tobang balak smpi licin pun halal..90juta pun halal sbb mulut kumat kamit berzikir masa buat keja haram tu so yg haram tu tetiba jd halal..kau x, xkanlah olamak pas yg suci murni sanggup tgk bidio lucah kat german kalau xhalal..btl x..cer kome pikio betul2..kalau xcaya tanya tuan guru alpadil sahibussamaah adi awang..berapa kali ponteng parlimen pun xda masalah sbb halal..kalau org biasa kira haram dpt elaun parlimen atau jd ahli parlimen tp xbuat kerja. Tp aji adi awang selambe badak je ponteng parlimen berkali2 sbb benda dah halal.cuba tgk mulut beliau sentiasa kumat kamit berzikir maka semua jd halalan toiyiban..tula kome xnk jd ulamak sape suruh..masuk neraka lah jawapannyo xdpt merasa bidadari.. Kikiki

    ReplyDelete
  3. huaaaaj... sidang parlimen terakhir dah berlalu. dlm sidang lepas, janji nak bahas pada sidang kali ini, tapi yang dok kapirkan orang umno dulu ponteng...

    aryuyu 355 dah jadi ayoyo kadevale...

    tukang bawa usul ponteng, macam mana nak bahas..?

    walaun kena tipu hidup2...

    dgn siri penangguhan demi penangguhan, brp ramai umat Islam yg tidak dpt keadilan hudud?

    skrg siapa yg kafir? siapa yg patut ditanam dijirat cina?

    adakah dgn penipuan ini, ahli pas akan tetap masyuk syurga dgn nombor ahli???

    ReplyDelete
  4. Apekehei libanglibu buat hal lg ni....

    ReplyDelete
  5. Haje bentaik libanglibu ni. Senyap terus mana punya utan dia masuk xda line gamaknya. Hahahahahahaha

    ReplyDelete
  6. Aku tau..libanglibu x blh update blog kerana ketentuan Allah bak kata sekor menteri tu.kahkahkahkah

    ReplyDelete
  7. Libanglibu blh update post komen org tp x update blog.urmmmm.konpius2..

    ReplyDelete
  8. شركة المثالية للتنظيف تسعد بتقديم خدماتها لعملائها بالمنطقة الشرقية خدمات تنظيف خدمات مكافحة حشرات خدمات تسليك مجاري المياه للمطابخ والحمامات جميع الخدمات المنزلية تجدونها مع شركة المثالية للتنظيف بافضل جودة وارخص الاسعار بالاعتماد علي كافة الادوات الحديثة والعمالة الماهرة

    شركة المثالية للتنظيف
    شركة المثالية للتنظيف بالدمام
    شركة المثالية للتنظيف بالخبر

    ReplyDelete
  9. Apa masalah libanglibu x update blog lama dah ni..cer cter skit..kene gout ker..mustahil makan madu kene gout.. Kahkahkah.. Atau kene pelengkung ngan bini sbb kantoi main kayu tiga...hahahahaha

    ReplyDelete
  10. Taik lah libanglibu smpi sok tahun baru kalau xupdate jgn mmg bentaik btl.kahkahkah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.