Wednesday, August 2, 2017

Zahid Tak Akan Jadi PM

Madu tualang power! Click here


Zahid tak akan jadi PM. Biar pun UMNO itu lungkup, kemudian idup balik, lungkup idup balik pun dia tak akan merasa.

Zahid tak reti. Zahid kena tiru macam mana MP Padang Rengas beroperasi.

Sapa pun naik jadi PM dia akan jilat maksimum.

Kahkahkah!

Mahathir, Pak Lah & sekarang Najib, semua licin licau dikerjakan Nazri Aziz. Itu pasal dia survive sampai sekarang.

Zahid tak reti menggosok. Mula2 dia gosok berkilat Anwar. Kemudian Anwar ke dalam, dia gosok Mahathir sampai habis luruh bulu orang tua tu.

Kahkahkah!

Kemudian naik Pak Lah. Sampai terlentok-lentok la Pak Lah digosok Zahid.

Kahkahkah!

Kemudian time Najib, Zahid dah mula kantoi. Ramai sangat gosok Najib. Zahid punya turn lambat sangat sampai.

Zahid jadi cepat geli geleman. Tak sabor-sabor. Cer panjat pelan-pelan, macam beruk di Bagan Datoh buat.

Kahkahkah!

Ada hati nak jadi PM. Mintak Mahathir tolong. Cer bukak SINI

Kemudian bila orang tua tu buat malas, dah di Kutty-kuttynya orang tua tu. Dulu tak nampak pun tulisan Kutty kat tepi lubang yahanu orang tua tu. Kan?

Kahkahkah!

Susah-susah berebut nak jadi PM, bagi Broheng Ali atau Jamal Jamban pun OK.

Kahkahkah!!!

Image result for ass licker

4 comments:

  1. LL boleh rehat sekejap krn lepas ni lebai2 malang tak akan serang buat sementara waktu. Tapi.... tunggu serangan macai2 zahid pula!

    ReplyDelete
  2. heheheh.ini pak zahid..pendatang indon totok,anak kawinpun kat indon..gosok nuar.pastu gosok madey.sekang nak gosok pahlawan bugisssss...hehhe indon dgn indon lama nak berperangggggggg...sama dgn menteri wilayahhhhhhhhhhh indon minang.ini semua geng2 kipas............mereka2 ini takkan setia pada malaysia....

    ReplyDelete
  3. betuikah adun ahli pkr dah letak jwatg dlm kerajaan negeri kelantag?

    betuika atau tipuka?

    ReplyDelete
  4. Wakjahid wongkorno mappudulung kapunden marang sekeper mana reti bab jilat2 ni.pendidikan pun tara mana ja.ckp omputeh pun tergagap gagap smpi gelak dek omputeh je.sekali Wakjahid wongkorno kapunden marang sekeper buka langkah kali ni langkah sumbang.kahkahkah.huruharakah dibuatnya..mana ada bakat nk jd piem..kalau nk bh Wakjahid jd piem elok lg si amatmaslan jd piem ataupun hasan malek jd piem.kompom rakyat gelak tak berenti terhibur gelagat bongok mereka.kahkahkah huruharakah kahkah.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.