Tuesday, August 1, 2017

Tarbaek Dari Sanusi Junid

Madu tualang power! Click here



So, Encik Wan Em Dibi itu anak haram.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Gambor ini dicedok dari blog Tukar Tiub

9 comments:

  1. Hush..ganas bebenor sanusi ni..padan muka zahid la ni dia mesti malu melantun lantun idung merah2 kemaluan pula berserabut xberani komen lagi bab keturunan.. Dulu bab pembangkang yg dalang lahat datu smpi la ni xdak bukti..sian zahid dah nk pru buat hal pulak.
    Silap gaya najib reject gantikan ngan isamudin senyum....kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isamudin naik melopong la hj hadi....kah kah kah.

      Delete
    2. Tak de silap gayenye, Najib udahpun persiapkan Si Hisham tu dibaginye jadi Menteri Tugas Khas, maknenye Najib tunggu mase je nak terajang jawa goblok itule...

      Delete
  2. setidak tidak nya keturunan MAMAK ni ada jasa nya pada Negara MALAYSIA.dari MOYANG,ATUK,ABAH,hingga ka MAHATHIR sendiri.apakah jasa keturunan BADAWI,apakah jasa ketunan ABDULRAHMAN,apakah jasa keturunan ON's.apakah jasa keturunan RAZAK's.keturunan ZAHID pun teka jelas asalusul JAWA nya.boleh jadi JAWA tukang pegang tali kuda tunggangan BELANDA.boleh jadi JAWA perampok,pencuri ,pengobrak,yang lari ka TANAH MELAYU,setelah di buru oleh orang kampong nya atu wilayah nya.setelah di dapati bersalah melakukan ONAR.

    ReplyDelete
  3. asal usul keturunan MAMAK yang di sebukan apasal.asal usul keturunan sendiri lah yang patut di korek.untk pengathuan anak cucu,cicit.asal JAWA mana.mungkin JAWA yang menjadi hamba KOMPENI.mungkin moyang nya ZAHID ugang pegang tali kuda/pony tunggang KOMPANY,atu nenek /moyang nya pengamal ILMU SIHIR ,yang lari mencari perlindungan di TANAH MELAYU,setelah di buru oleh orang orang WILAYAH temat asalnya.

    ReplyDelete
  4. Sempoinya sanusi

    ReplyDelete

  5. Zahid Midi dah kumpoi 230juta masa jd ktua pemuda je!

    Masa nih dah jd TPM brapa billions agaknya yer!!

    Najib pulok jd PM tentu lg teror ler!!!

    Malang, lobai2 baru dpt 90juta jer..
    dpt CURI/umpan 90juta dah besor kepala tak sedor diri ha ha, kena buli dek hamno mcm anjing mnyalak ddlm bukit ada BABI!?

    Tp jgn lupa Madey, Daim, Samy, Liong Sik pulok puloh2 ratus2 "billions" camner yerk?

    Sanusi tuh cer cerita skik brp million billion hi hi..

    Sbb tu la negara nih berhutang cecah "TRILLION" weh!

    Madey dah tau Komedi ada 230juta wktu tu, tp nape dia tak bubuh siKomedi tu dlm jel @ tuduh meLIWAT ker?
    Ha ha subahat ler tuh wktu tuu..

    Ha ha siAzmin n d Cartel tu, agak2 dah kumpoi brp millions pulok skrg nih gamak nyer yer?

    saja jer tanya jgn marah yer Macha..

    ReplyDelete
  6. Bapak Hipokrit..
    Dah jadi taik kering baru habaq kepala taik melantong kohong..
    Masa duk dalam tong taik .. semua harum bak kasturi..
    Bapak Hipokrit.

    ReplyDelete
  7. padan muka aku hahahaha

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.