Monday, August 7, 2017

Keris Panjang Ke Lutut Memang Senang Kena Tipu

Madu tualang power! Click here

Selepas mendengar penjelasan 1MDB, PAS hari ini menyatakan rasa puas hati dengan pelan rasionalisasi dilakukan syarikat terbabit ketika isu pembayaran hutang yang ditanggung agensi milik kerajaan itu masih menjadi tanda tanya.
Timbalan Presiden PAS Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man bagaimanapun berkata partinya berharap isu seumpama itu perlu dipantau parlimen
Image result for pas puas hati penjelasan 1mdb

------------------------------------------------------------------------------------------

Selepas berjumpa Arul Kanda dari 1MDB, Parti Audivellfireporscherangerover Se-Malaysia (PAS) pun berpuas hati.

Selepas berjumpa dengan Azeeeeez Raheeeem dari Tabong Hajeee dulu pun, Parti Audivellfireporscherangerover Se-Malaysia (PAS) pun berpuas hati.

Senang bebenor lebai-lebai ni kena gentel.

Kahkahkahkah!

Dengan Amanah sahaja Parti Audivellfireporscherangerover Se-Malaysia (PAS) tak pernah berpuas hati.

Dol,

lu nampak tak persamaan 1MDB & Tabong Hajeeeee itu?

Kahkahkah!

Kita balik ke zaman Melayu Melaka semula kalau nak paham.

Image result for tuan ibrahim bertengkolok
Geng2 yg pakai macam ni la yg kena
kelentong dgn Kitol & Mandaliar dulu.
Kahkahkahkah!

Kahkahkah!

10 comments:

  1. Dgn ecobit yg xda opis pun kene tipu apatah lg dgn mdb.apalah nk diharap puak walaun ni nk jaga negara tgk kelantan pun dh tahu abis balak licin kena kebas. Dlm fb kemain heboh2 marahkan cina dap tp balak kelantan kasi pada cina jugak..dedak punya lebai.phuiiiiiih

    ReplyDelete
  2. Agaknya klu dpt penerangan drp najib ttg 1mdb, terus pas kutip derma dr walaun utk tlg bayar hutang. kahkahkah

    ReplyDelete

  3. Depa sume tuh ngaji pondok sbb klu masuk skolah biasa gerenti failed subjek MATHS n english

    Boleh agak dah klu depe tu amik SRP/LCE gerenti bungkus...jd guard/JAGA pon tak sape yg nak!

    Tak heran pon IQ demer jd klabu cenggitu..

    Yg jd heran nyer kita yg caye kat demer yg dok kat blakang jd makmum berIMAMkan IQ2 tolol n dungu mcm depe tuh hu hu..

    Senang nor kena tipu, pastu pusin2 tak nak ngaku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tak ada yg belajar di sekolah pondok.. engkau satu keturun dah mengafir kot..

      Delete
    2. Setuju.tp xsemua.ada juga yg bijak2 dlm hal agama tp sgtlah kurang bilangannya..

      Delete

    3. anon :6:47pm

      Abih nabi SAW tuh takde pon ngaji kat pondok, jgn ler akal kamu tuh jd kontot sgt sbb letak kat lutot!

      Delete
    4. anon:6.47pm bebal tahap kekal..

      Delete
    5. 6.47 mamgkuk ayun bertingkek tingkek...

      Delete
  4. Sekarang nii siapa yang tengah kena kelentong dengan Sikitol dan Mandaliar..
    Siapa....?

    ReplyDelete
  5. tIBAI LE aPA dAN!!!Lepas kEPIMPINAN tOK gURU..nAFSU bANI wALAUNTA mENJADI-jADI#oTAKuDANG!

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.