Friday, August 4, 2017

Imam Paling Mahal Di United Kingdom

Madu tualang power! Click here

Mengapa enam pegawai kedutaan Malaysia hadir pengurusan saman Sarawak Report?

Sarawak Report turut melaporkan kos yang ditanggung presiden Pas untuk membayar khidmat peguam Carter Ruck yang berjumlah RM3000 (£500) sejam.
Malah Sarawak Report menganggarkan kos yang dibelanjakan presiden Pas bagi urusan mahkamah setakat ini adalah RM600,000 (£100,000).
Bagaimanapun peguam Abdul Hadi, Carter Ruck enggan menjawab soalan Sarawak Report berhubung jumlah perbelanjaan mahkamah yang ditanggung ahli parlimen Marang itu setakat ini.
Ketika para pemimpin Pas mengakui tidak mempunyai dana malahan tidak mampu membayar bil elektrik ibu pejabat parti itu, Sarawak Report mempersoalkan pihak yang membantu membiayai tindakan undang-undang itu memandangkan kempen pungutan derma di kalangan ahli parti yang dilancarkan pada Mac lalu hanya berjaya mengutip £13,000 (RM78,000).
-------------------------------------------------------------------------------------------

Kahkahkah!
Kahkahkahkah!

Sapa pun tak heran berapa puluh pegawai kedutaan nak pergi mahkamah kes PAS vs Sarawak Report. Pergilah ramai-ramai memang itu tugas kau sebagai balaci.

Kalau Pandikar nak pergi, Rahman Dahlan nak pergi, silakan pergi buat ramai & meriah kerana itulah tugas mulia kamu sebagai balaci.

Yg buat orang melopong ialah;
Yuran guaman RM3,000-00 sejam.
Perbelanjaan setakat ini telah mencecah RM100, 000-00.
Dana tin Milo cuma berjaya mengutip RM78, 000-00.

Dana tin Milo ciput, suratkhabar Horrorkah tak laku, masih mampu pergi England.

Kahkahkah!

Gaji imam paling mahal di UK pun cuma £1,400-00 sebulan, bukan sejam. Klik DI SINI.

Cuba kira pulak berapa ratus ribu kali lipat lawyer upahan Haji Hadi dapat?

Walaon semua, teruskan tugas suci lagi mulia menadah tin Milo.

Kahkahkah!
Kahkahkah!  

Dari Marang ke Manchestee. Kahkahkah!

7 comments:

  1. Tak saman salah..
    Lambat saman salah...
    Dah saman pon salah jugak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baik tak makan saman mcam najib hanya samun je hahaha

      Delete
  2. Ya, sememangnya semua itu salah sebab episod kes ini bermula dengan perbuatan yang SALAH. Cubalah bermuhasabah dan berfikir dengan rasional. Jangan berfikir dalam kotak/di bawah tempurung sahaja.

    ReplyDelete
  3. kita tengok je la sampai mana skrip tu berjalan....
    sempat edit ke tak final episod

    ReplyDelete
  4. Final episodnya ialah mereka akan dikumpulkan didua lokasi.......
    KAJANG & SUNGAI BULUH
    HEPPI ENDING !!!!!!

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.