Thursday, August 10, 2017

Cara-cara Menangkap & Membawa Jho Low Balik

Madu tualang power! Click here

Image result for pas puas hati penjelasan 1mdb

Ada yg kata mungkin Jho Low berada di China sekarang ini. 

Jho Low mungkin memilih China kerana dasar negara yg sedang bergeli-geli dgn China & juga mungkin tiada perjanjian ekstradisi antara kerajaan Msia & China.

Nak menangkap Jho Low & membawanya balik ke Msia bukan perkara mudah.

Polis kita tak berjaya, SPRM tak berjaya, JPJ pun gagal, kastam tak reti, semua agensi kerajaan menemui jalan buntu.

AJKKKKKKKK kampung2 pun cuba turun padang, pun gagal juga.

Setakat ini segala usaha utk membawa Jho Low pulang supaya boleh ditanya macam2 tentang 1MDB tidak berhasil.

Namun pertemuan Arul Kanda & beberapa kerat org kuat PAS - Parti Audivellfireporscherangerover Se-Malaysia telah memberikan sedikit harapan dalam usaha membawa Jho Low balik.

Kita semua maklum, betapa susahnya utk berjumpa dgn Arul Kanda.

Tony Pua, Rafizi, Hanipa Maidin, Salahudin Ayub, Mat Sabu dan ramai lagi tokoh telah cuba utk bertemu Arul Kanda utk bertanya itu ini tentang 1MDB, namun semuanya gagal & ditolak mentah-mentah oleh Arul Kanda.

Akan tetapi, sejuk buah pinggang hempedu & hati perutnya bila beberapa kerat org kuat PAS ingin bertemu dgnnya. 

Tak tahulah kita apa yg org kuat PAS itu telah jampi-jampi & hembus-hembus Arul Kanda. Arul Kanda puas hati & lebai2 apatah lagi.

Kahkahkah!
Kahkahkah!
Kahkahkah!

Apa kata kita mintak jasa baik tokoh2 PAS - (Parti Audivellfireporscherangerover Se-Malaysia) ini  untuk berbakti kepada nusa & bangsa, kepada ibu pertiwi, demi maruah Tanah Melayu & Idop Melayu?

Kita mintak tolong beberapa kerat dari mereka itu untuk tolong  jampi-jampi & hembus-hembus Jho Low melalui angin, supaya sejuk hati perutnya & mahu balik ke Msia.

Seterusnya berjumpa dgn tokoh2 PAS - (Parti Audivellfireporscherangerover Se-Malaysia), bermuzakarah, nescaya mereka akan berpuas hati.

Kahkahkah!
Kahkahkah!

11 comments:

  1. tolong jgn menyebabkan pas jadi kemaluan di mata dunia

    ReplyDelete
  2. kenapa tak guna khidmat bomoh teropong?.. dia tahu hala teropong arah tempat Jolo sembunyi.. tekan maps dan set lokasi.. ikut je la.. mesti jumpa..

    ReplyDelete
  3. lobai2 PAS ni boleh angguk aje laaa

    ReplyDelete
  4. Parti Pas dah jadi parti cap ayam

    ReplyDelete
  5. Aku rasa masa arul kanda tengah beri penjelasan selama 2 jak tu pemimpin2 pas tgh libanglibu pening dlm ati berkata "bila nk abis penjelasan arul ni sepatah haram xfhm,perut pun lapor"..kahkahkah. Tu sbb selesai je arul punya pembentangan terus puas ati punya. Hahahahahahaha. Kampret punya ulamak..igtkan titm tegas la melawan mdb sbb byk tgk titm bersuara ttg mdb,rupa nya sama mcm walaun lain mangkuk ayun jugak..tu br arul kanda..kalo jolow dtg beri penjelasan rs blum start pembentangan dh puas ati. Kahkahkah

    ReplyDelete
  6. DAH MAKIN BEBAL PAK LOBEI PIS NI

    ReplyDelete
  7. Politik matang pas semua org tak faham.....termasuk lebai2 sendiri!

    ReplyDelete
  8. Besar kemaluan aru kanda, hanya dgn lebai dia boleh rasionalisasi. Kecil betul otak lebai2 Pas ni, jenayah dgn bisnes pun tak kenal! Pejuang islam apa agaknya?

    ReplyDelete
  9. Tahniah PAS !!!!!!
    BERJIHAD "meRASIONALISASIkan JENAYAH"

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.