Monday, July 24, 2017

Tukang Basuh Kaki Boneka

Madu tualang power! Click here

Najib boneka Arab Saudi-China hanya 'berkokok' di kampung sendiri.


Datuk Seri Mohd Najib Razak adalah 'boneka' yang paling bahaya yang patut diragui dan dibimbangi kerana beliau kini terpaksa tunduk di bawah telunjuk negara Arab Saudi dan China, kata Ahli Parlimen Kuala Terengganu Raja Kamarul Bahrin Shah.

Beliau berkata, ramai pihak yang mencemburi penubuhan Pakatan Harapan dan melemparkan tuduhan tidak berasas kepada Tun Dr Mahathir Mohamad kononnya menjadi 'boneka' kepada Pakatan Harapan.

"Kami menolak keras tuduhan tersebut kerana tidak munasabah mereka yang mengenali Dr Mahathir boleh menganggap beliau sanggup menjadi boneka mana- mana pihak.

Baca lagi di Msia Dateline

-------------------------------------------------------------------------------

Boneka dah tentu boneka.

Boneka bukan sebarang boneka. Boneka pilihan Mahafiraun.

Kata la hapa pun, silap haribulan boneka ni la yg akan jadi PM sampai akhir hayat. Padan muka kau.

Kahkahkah!!!

Tengok muka pun kita dah tau memang dia muka boneka.

Boneka ni memang akan terus berkuasa selagi mana ada pendokongnya. Pemuja. Pemuji. Tukang gilap boot. Tukang gosok. Kaki kipas.

Cuba tanya walaun, tukang basuh kaki boneka kita nak letak kat mana?

Kah kah kah kah!!!



9 comments:

  1. Beruk tonggeng mana beruk tonggeng..

    ReplyDelete
  2. Itu lobai masih tak sedar diri lagi, mungkin bius yang digunakan masa operate itu hari adalah pil kuda terlebih dosage atau yang dah expired, kah kah kah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beruk nongeng merapuuu dah..

      Delete
    2. KITA HUJAH AKAL BUKAN WAHYU,ULAMAK HUJAH BERDASARKAN WAHYU BUKAN BERPOLITIK BERIDEOLOGI AKAL.

      Delete
  3. Lobai jd boneka sebab dedak dh termakan..

    ReplyDelete
  4. Mana ada basuh kaki boneka.

    Cuma cuci berak boneka.... pakai lidah.

    ReplyDelete
  5. Tuan aji libanglibu cer post satu dua komen walaupun yg paling win.blh jgk kasi bantai sesuka hari.jgn post semua plak biol kepala nt mcm layan pil kuda walaung ung ung.khakhakhakharakah

    ReplyDelete
  6. kalau tobat hadi pun boleh jadi presiden hamno.

    ReplyDelete
  7. Takbaik kome kutuk ulama.. Bertaubatlah..

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.