Thursday, July 27, 2017

Rafizi Dah Mintak Tolong

Madu tualang power! Click here


Image result for kerandut ballotelli
Ini kerandut Paul Pogba.
Kahkahkahkahkah!!!

Ada satu penulis terkenal seantero Malaya membuahkan pendapat bahawa Rafizi ni one-man show.

Kononnya Rafizi melondehkan si anu dan si ani itu adalah untuk mempromote dirinya supaya jadi terkenal.

Makanya, kalau Si Rafizi itu kena cepuk, tanggunglah sendiri. Begitu?

Dol, lu kena faham Si Rafizi itu yg rajin buat homework. Jadi markah cikgu bagi kat dia. Tak ada cikgu bangang yg nak bagi markah kat ketua darjah kelas sebelah, kan?

Jadi, kalau dia sekelas dgn Nik Amar, dah tentu bebudak lain mengerumun Rafizi. Bukan saja2 dia promote diri sendiri, orang yg berkerumun sukarela nak tengok hasil kerja dia.

Kah kah kah!

Dol, Rafizi dah macam one-man show sebab dia ada telur. Juga boleh diagak, telurnya mesti lebih-kurang sama saiz dgn telur Husam.

Sebab itu Rafizi & Husam sentiasa diancam saman.

Orang2 keliling dia pun bertelur juga, tapi saiz kecik. Juga bermasalah kerandut cepat mengecut & naik ke halkum bila kena gempak sikit.

Kahkahkah!

Nak tunggu bebudak HAMNO dedahkan NFC? Kahkahkah! Dia punya takut, rela puak tu makan rumput.

Ekoran dari pendedahan NFC yg dibuatnya, Rafizi telah disaman RM300k. Bukan sikit punya duit.

Sapa-sapa nak buat kerja amal membantu Rafizi, sila klik DI SINI.

Hulur la sikit, Dunhill mahal lu mampu beli.

Kahkahkah!

2 comments:

  1. InsyaAllah akan capai target sekejap sj krn sokongan rakyat. Knp org yg songlap 250 juta boleh lps mcm tu sj? Oh malaixie ku

    ReplyDelete
  2. Insya'Allah, gue pon tumpang sokong. Fizi ni dah banyak berkorban, kita pon kenalah bantu. Sekaranglah masanya.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.