Friday, July 14, 2017

Mula2 Climate Protectors Siram Anuar Tan, Kemudian Anuar Tan,..

Madu tualang power! Click here

Kahkahkah!

Tolong bukak Youtube di bawah dan dengarlah ucapannya.



Ini namanya kabinet pasu bunga. Memang tabiat pasu bunga, buat satu apa pun tak reti. Tunggu je la pagi kena siram sekali, petang kena siram lagi sekali.

Kalau orang siram dengan air kencing pun dah tak tau beza. Kahkahkah!

Kah kah kah!!!

Mana ada orang berniaga juta-juta, pusing keliling dunia konon, sangkut-paut PBB konon, tapi opis sendiri pun tak ada? Budak meniaga tudung online pun letak whatsapp/alamat rumah.

Kahkahkah!

Scammer sekalipun, dia akan buat opis. Siap gajikan receptionist cun sorang. Scammer pun ada style.

Syarikat juta-juta keliling dunia ini nak upah receptionist sorang pun terkemut-kemut. Habis la satu kabinet Kelantan kena siram. Kahkahkah!



Dewan ingin tahu, dimana pejabat Climate Protectors? Sebelum ini carian telah mendapati alamat di Melawati dan Mont Kiara ternyata auta. Bulu memerang pun tak ada di situ, usahkan Climate Protectors.

Kahkahkah!

Image result for husam musa climate protectors berek 12

Berdasarkan jawapan Anuar Tan, inilah alamat 'daftar' Climate Protectors. Nak buat hapa alamat daftar?

Kahkahkahkah!

Agaknya kalau Anuar Tan nak cari penyamun, dia tak akan pergi rumah penyamun. Malah dia akan pergi rumah mak bapak penyamun.

Kerana disitulah penyamun itu 'didaftar'kan. 

Kahkahkah!
Kahkahkah!

Kalau inilah perangai & kelaku semua EXCO Kelantan, sampai reput la Husam tak akan menang berhujah.

Kahkahkah!

8 comments:

  1. Hehehekikikihahahakahkahkah. WALAON berbelit macam serban da..

    ReplyDelete
  2. Hadoi, putar belit mereka ni lebih teruk daripada watak hitam dalam filem Tamil. Kahkahkah...

    ReplyDelete
  3. solat berjamaah..
    parti berjamaah..
    kencing vera juga berjamaah..
    takziah Kelate..

    ReplyDelete
  4. solat berjamaah..
    parti berjamaah..
    kencing vera juga berjamaah..
    takziah Kelate..

    ReplyDelete
  5. Husam MB Kelantan...
    Kelantan maju bersama Husam..
    Kahkahkahkahkahkahkahkahkah

    ReplyDelete
  6. salah tu libanglibu.. alamat tu mmg ada opis besar juga ada.. husam yg xnampak sbb alamat tu mengikut alam jin.. hanya org2 yang kasyaf alam jin sahaja mampu melihat opis tersebut.. tujuannya utk mengelakkan serangan israel ataupun dap pan.. maka husam perlu mempelajari teknik melihat alam jin baru boleh nampak opis climate klimaks kimmaksss tersebut.. sekian. hahahahadiiii...

    ReplyDelete
  7. projek juta2 tp opis pun xada.. nampak sgt kena tipu.. dlm media bukan main kata cina jahat cina kejam israel mcm2 kutuk cina tp ni kasi projek juta2 pada cina juga kan.. balak pun juta2 kasi projek pada cina juga kan.. teringat pepatah dedulu pas ni umpama "ckp degar2 tp berak taik berselepat merata gelegar" ataupun pepatah baru ni "korek2 ponggong cium balik".. kahkahkah

    ReplyDelete
  8. scumbag Tan.........
    haramjadah......

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.