Tuesday, July 18, 2017

Bersyukurlah Adanya Nik Abduh

Madu tualang power! Click here

Bersyukurlah dan jangan fitnah pemerintah, kata Nik Abduh


Pemimpin PAS itu memberi ingatan tidak mendengar hasutan asas pembohongan untuk menumbangkan kerajaan sedia ada.

PETALING JAYA: Ahli Parlimen Pasir Mas, Nik Mohamad Abduh Nik Aziz semalam mengingatkan rakyat tidak membelakangkan pemerintah dengan mendengar hasutan yang memfitnah pemimpin.
“Mereka berjaya menyebarkan ketidakpuasan melalui fitnah dan pembohongan sehingga tidak lagi mensyukuri nikmat keharmonian hidup sedia ada.
-----------------------------------------------------------------------------------------


Bersyukurlah adanya 1MDB, tanpanya Msia tidak akan terkenal seluruh dunia.

Kahkahkah!

Bersyukurlah ramai Bangla, Nepal, Indon ramai masuk Msia. Merasa awek2 Melayu kita barang baru.

Kahkahkah!

Bersyukurlah bil api makin naik, boleh main dalam gelap.
Bersyukurlah harga petrol mahal, boleh duduk rumah buat anak.'
Bersyukurlah harga ikan sayur mahal, ramai yg puasa sunat.

Kahkahkah!


Bersyukurlah ada PAS Kelantan.
Tanpa PAS Kelantan, kita semua akan masuk kubur tanpa mengetahui menatang aplancaw karbon kredit.
Aplancaw ecobit.
Aplancaw Cliomate Protectors.

Bersyukurlah dgn adanya Nik Abduh kita dah tahu kepala besar kepala kecik, pakai kopiah pakai songkok tak akan membuktikan didalam tengkorak itu benar2 ada otak.

Cacing kerawit pun boleh bersarang.

Kahkahkah!

10 comments:

  1. Gang Pakatan memang sinonim dengan BUNTUT! Muahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. geng las xda buntut???? manusia xda buntut normal ka dak walaun... hahahahahadiiii

      Delete
    2. Pakai serban kita nampak, tapi ada otak dlm kepala atau tidak, tetap menjadi keraguan, tak patut Libang, tak patut......kah kah kah. Ada seban tak ada otak ikut istilah Harab Hadi ialah macam Paul Baggio.....

      Delete
  2. bhai, sejak akhir2 ini lu suka sangat tunjuk gambar2 aurat haiwan yg sgt2 menjolok mata dan mengguris kalbu.

    gwa khuatir nanti akan ada fatwa yg menyuruh lu bertaubat kalau nak masyuk syurga sbb gwa yakin lu tak ada nombor ahli parti penjual agama.

    lgpun, kita sedia maklum bhw ada manusia bersifat haiwan. org2 mcm inilah yg akan berasa teruja over excited melihat bahgian2 sensitif haiwan dan membuat mrk terjebak dlm kancah dosa.

    lu nak bersubahat ke?

    ReplyDelete
  3. Kah kah kah
    Apalanchaw.....

    ReplyDelete
  4. Cakap tak serupa bikin...aplancaw napa disiarkan...

    ReplyDelete
  5. Memang sah . sudah terang lagi bersuluh, dalam percaturan politik PAS memang mendukung UMNO. UMNO yang dulunya musuh dan diajak semua penyokong PAS membenci dan menyisih UMNO. UMNO juga yang konon nya zalim, tidak Islamik dan sebagainya. TETAPI kini pemimpin secara halus, pemimpin baru PAS giat mencari hadis dan dalil Alquran untuk modal mengolah untuk merestui UMNO.
    Ingatan kepada saya sendiri dan kawan-kawan semua.. jangan tertelan kata-kata ahli politik walau memakai nama ustaz, memakai kopiah dan bermulut manis menitahkan kata-kata agama. Berhati-hati dipilihanraya. TQ Ancient Mariner.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paul baggio, boleh tak beri komen bernas spt sdr kita ancient mariner. Aku tgk kau punya komen dimerata blog asyik mencaci org sj. Takkan standard cai pas takat tu sj

      Delete
  6. Apa kes? Kah kah kah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.