Thursday, July 6, 2017

1MDB Potong Stim

Madu tualang power! Click here

Related image

    Selesaikan kemelut 1MDB berpandu al-Quran

    Ramai yang tertanya-tanya seolah-olah saya tidak berminat untuk membuat perubahan kerana 1MDB ketika banyak pihak menjadikan isu ini senjata besar untuk melakukan perubahan kepada pucuk pimpinan negara.
    Saya tidak termasuk dalam kalangan Melayu yang mudah lupa terhadap isu yang wajib berlaku pada setiap zaman perdana menteri bermula sejak 1980-an. 
    Klik DI SINI utk membaca keseluruhan artikel.
    -----------------------------------------------------------------------------------
    Artikel di atas ditulis oleh Hadi Awang. Sapa2 berminat nak baca, klik link di atas.

    Jumlah '1MDB' yg ditulis dalam artikelnya itu tak sampai pun 10 kali. Namun begitu ada perubahan sikit berbanding ketika dalam parlimen, Tuan Guru ini kena kancing gigi tak boleh menyebut banyak kali '1MDB'.

    Kahkahkah!

    Ada perubahan la sikit kan? Pun begitu patik rasa alangkah bagusnya kalau patah2 perkataan di atas disebut dalam parlimen, bukan diterbitkan di Malaysiakini.

    Namun begitu Dol, alangkah cantiknya kalau Tuan Guru ini terangkan sikit hapa benda batu besi beraninya 1MDB ini. 

    Mungkin Tuan Guru ambik borong semua orang dah tahu?

    Kahkahkah!

    Sepatutnya Tuan Guru Haha bagitau bahawa 1MDB ini memang lahanat. Kahkahkah!
    Tuan Guru Haha patut bagitau 1MDB sarat utang bilion2.
    Patut bagitau duit 1MDB kena punggah buat beli intan berlian.

    Tapi tak ada. Bab itu gigi Tuan Guru terkancing. Kahkahkah!

    Kalau tak nak sebut duit 1MDB dibuat utk bikin filem separuh lucah pun tak apa.
    Kalau tak nak sebut model spenda dapat intan berlian pun tak apa.

    Kahkahkah!

    Cuma, sebut la sekali Taik Jho Low. Nak merasa dengar.
    Sebut la sekali je. Lagakan rahang atas & bawah, diikuti lidah dan gigi berkerjasama, pasti akan keluar perkataan;
    Taik Jho Low.

    Kahkahkah!

    Ini umpama bercerita panjang berhari-hari, berminggu-minggu, berjela-jela bab mandi junub, tapi tak bagi tahu sebab apa kena mandi junub. Kan?

    Potong stim.

    Kahkahkah!

    17 comments:

    1. Ha ha haaakk...alamak tersedak kuih raya...

      ReplyDelete

    2. Camner pulok hal PITNAH pilkuda merapu2 mnurut Quran?

      Camner pulok kesah PONTENG uturn mnurut Al-Quran?

      Camner halnya mnCURI 90juta brkongsi dari duit 1MDB?

      Camner pulok kaitannya dgn kesah petir RIBUT topan yg pernah menghempap kaum2 pendusta yg menyimpang drp sbnr2 kbnaran jln yg lurus...yg tlh pon turut sama kaw2 mnghempap lobai2 t.hari kat kota sarang Semut tu mnurut Al-Quran?

      ReplyDelete
    3. Barua-barua dan pariah DAPigs ni takkan senang duduk selagi TGHH masih jadi presiden PAS! Maklumlah PAN Imayam lansung tak menjadi, jadi tukang karut DAPigs jer kerja barua & pariah Pakatan Hopeless ni, terutama Melayu Bodoh & Liberak daln PAN Imayam & DAPigs!

      ReplyDelete
      Replies
      1. PIGS tu bukan haiwan peliharaan PASCAI ka..

        Delete
      2. Heh heh...tukang cium bontot hadi sudah marah...ini betul-betul mara ke cai...nanti kena jual...kah kah kah!

        Delete
      3. Kalau setakat bagi fakwa supaya pemimpin dan umat Islam kembali kerpada ajaran Al Quran bagi membetulkan segala kepincangan, salah tadbir urus negara serta membenteras rasuah sebagai jalan penyelesaian ke atas kemelut yang ada...tak payah pegang jawatan Presiden PAS pun tak pe....kat kedai kopi kampong aku berlambak lobai-lobai dan yang tak pakai kopiah boleh bagi idea macam tu....

        Soalnya haji gagal menerangkan perancangan terperinci tentang strategi serta kaedah-kaedah yang akan dilaksanakan oleh PAS bagi menyeru, memaksa, menggertak atau memerangi rakyat Mesia ini supaya kembali kepada ajaran Al Quran. Haji kan orang pandai....bagi tau la kami yang jahil ni.....adakah dengan mempertingkat sumpah seranah terhadap ahli-ahli PAS yang cabut menyertai AMANAH dapat melahirkan penatuan ummah dan memberi kekuatan kpd Islam. Atau dengan menjadi wala' pak turut Haji yang setia dapat mengembalikan kami kepada ajaran Al Quran....bagi la kupasan....atau mempertingkatkan serangan ke atas DAP seperti yang dilakukan oleh budak terencat akal Paul Baggero kat atas tu boleh memperkasakan umat Islam......hello ! Hello! haji nak pi mana tu...pekena pil kuda ka...!

        Delete
      4. Dah la pakai nama kafir harbi, pas tu dok maki cerca org ikut ajaran tok guru haha drp kitab mana tak tau

        Delete
      5. Ajk cai pusat zimbabweJuly 9, 2017 at 11:17 PM

        Tahniah lobai peliharaan haha. Memang hebat ajaran haha di uganda timur.


        MEMBANGUN BERSAMA MAT ROCK.
        MEMBANGUN BERSAMA GELEK DANGDUT.

        Delete
    4. hahahaha..nak sebut makhraj kena betol dol....kelua ikut pangkal lidah...tajweed mat arip lisukon panjang 12 harkat...hahahahh

      ReplyDelete
      Replies
      1. Ini bukan arip lisukun dah, ini mat Avi hadi.......sekarang ni 100 harakat lah pulak.

        Delete
    5. rsnya tuan guru haha igtkan mdb tu sejenis sotong... kerana hobinya mencandat sotong...

      ReplyDelete
    6. Ulama akhir zaman

      ReplyDelete
    7. Ostad dlm hotel tgok cite entot-entot pun suci sebab takdak saksi adil.... Kah kah kah

      ReplyDelete
      Replies
      1. Ostat wasup totey topi german pom suci sbb tiada 4 saksi bercagu.

        Delete
    8. ostat terlebih arab dr orang arab

      ReplyDelete
    9. Olama dunia akhir zaman.
      Dah ikut sendawa dodak dan tolo kono pogang. Lobih cakap kono picit.
      PPV jerman suci takdo saksi,
      Ikut samo suci macam fatwa Fikah jari cagu takdo saksi....

      ReplyDelete
    10. ater ngaper blog ni celum celam je nampaknye.. sekejap ade sekejap xde.. sekejap byk update sekejap xda update langsung sebulan.. ater teman br nk stim mace jd potong stim juge nengok blog ni.. hahahahadi..

      ReplyDelete

    Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

    Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.