Tuesday, May 2, 2017

Petanda Baru Telah Muncul Membayangkan PRU Hampir Sangat

Madu tualang power! Click here


    'Satu kerusi pun AMANAH takkan menang'

    "Mereka adalah kemuncup. Satu kerusi pun AMANAH takkan menang di Kelantan," tegas salah seorang menantu kepada bekas mursyidul am PAS Allahyarham Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat iaitu, Abdul Ariffahmi Abd Rahman.
    ---------------------------------------------------------------------------------


    Mamat ini berasa ada lesen utk bercakap tentang politik kerana dia menikah dgn anak Nik Aziz.

    Dia dulunya berjawatan besar di Kelantan atas lantikan kerajaan negeri. Tapi tak lama, segera dia diterajang keluar kerana Nik Aziz tidak mahu dilabel mengamalkan nepotisme.

    Jadi mamat ini pun berambuslah terkulat-kulat.

    Lama dia hilang dari suratkhabar. Seolah-olah pergi bertapa di bukit-bukau Yaman. Kahkahkah!

    Kini dia kembali membuka mulutnya menghentam Amanah. 

    Sah kompom aci isap cekam ibu jari kaki, mamat ini telah terkena candu butir tahik. Jelas sejelasnya sepertimana jelasnya putih spenda besar warna putih.

    Kahkahkah!

    Mamat ini telah jadi walaon! Yeay!!! bertambah lagi sekor. Untung butir tahik, terapung-apung timbul, boleh jadi calon.

    Kahkahkah!

    Tapi alim ulamak piliharaya sependapat, tanda-tanda akhir PRU akan tiba ialah munculnya makhluk bernama Saiful BauKari.

    Selagi Saiful BauKari tidak masuk bersumpah dimana-mana masjid, selagi dia tidak menonggeng lubang ekzosnya ke sana ke mari, PRU lambat lagi.

    Kahkahkah!

    Image result for anus
    Inilah benda yg amat penting
    di tubuh badan kita.
    Insaflah kahkahkahkahkah!

    10 comments:

    1. lobai dah meroyan,hahahahah kihhh hoooo,nohal bro!!parti lobai akan bertanding di semua222 kerusi parlimen dan di 534 kerusi dun,menang semuannya.
      Pm hadi tpm titm.menteri penerangan tontontv,menteri keewangan takfiri khairuddin,..dan semuannya pemimpin PAS.ALLAHUAKBAR.......PAS DAH BERJAYA.Ooooooop dalam mimpi mokhtar snake rupanya,dia bagitahu saidina umar bagitahu dia.

      ReplyDelete
    2. Mangkuk Pakatan Hopeless Blogger! Puja TGNA tapi tentang RUU355! Sebiji macam yahudi yang hanya pilih hukum Allah yang 'sesuai' sahaja!

      ReplyDelete
      Replies
      1. RUU 355 bukan hukum Allah!!!

        Kalau jadi walaun kena jadi bodoh seumur hidup ke???

        Delete
      2. kutuk yahudi,tapi nama pakai yahudi/neserani.Typikal walaunta pas,kata orng last-last dia yg lebih.

        "peace no war bro!"

        Delete
      3. Paul bahhio ni sapo dia? Anol luar nikah benjamin setanyahu ker? Nama pon can nama yahudi jer.

        Delete
      4. Paul baggio al babun baru bunyi mcm walaun sikit, tak gitu

        Delete
    3. Gampang kamu yob. Terkeluor balik nasik lemak aku nengok gambo lubang ekzos setelah dihias sedemikian rupa

      ReplyDelete
    4. Punchline yg last sekali bab saiful!! Saya bagi lima haaaa

      ReplyDelete
    5. Oiiiii muntut saper tu, kah kah kah kah

      ReplyDelete
      Replies
      1. Lubang muntut paul pakei baju keh keh keh

        Delete

    Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

    Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.