Friday, May 12, 2017

Pakai Sarung Pun Sarunglah!

Madu tualang power! Click here

PAS: Kekal dalam Selangor demi maslahah rakyat

Walaupun kerjasama politik PAS-PKR secara rasminya terbatal, PAS tetap kekal dalam kerajaan Selangor demi “maslahah” atau kebaikan rakyat, kata Sallehen Mukhyi.

--------------------------------------------------------------------------------------

Ini baru real kaplevutoh


Kaplavana kaplevutolah maslahah maskargo maskawin mascotek.

Maslahah bila kena batang hidung sendiri, jadi pengkhianat bila orang lain buat benda yg sama.


Dol, ada senario yg boleh menerangkan situasi di atas dgn bahasa paling mudah;

kita andaikan PAS sebagai perempuan yg dah tak berapa laku. 

Manakala PKR kita bubuh sebagai seorang jantan kaberet. 

Mereka ini duduk serumah dan kedua2nya masih bernafsu. Tapi sekejap-sekejap bercakar, sekejap lagi bercakar balik. Kemudian rehat bercakar, berhenti sekejap, main.

Kemudia bercakar balik, berhenti kejap, main. 

Kah kahkah!

Si betina beriya-iya nak berambus tapi orang tua tak kasi, "jangan, nanti tara masyuuuuk! tara masyuuuuk, tara masyuuuk"

Kahkahkah!

Maka si betina pun stay serumah dgn jantan. 

Palatnya sekarang main kena pakai kondom. Si betina paksa si jantan pakai kondom.

Jantan pun jenis bebal bangang tak reti basa malu, kondom pun kondomlah!! Janji ada geli.

Kahkahkah!!!

Image result for i am a protitute and i am a virgin

12 comments:

  1. Saya parti Pan dah saya membawa rahmatan lil alamin (untuk Dap)

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAN-Malaysia islamic party

      Delete
    2. Sy parti pas membawa Rahmat utk umno mdb

      Delete
    3. Saya lobai... sy nipu jual agama... sy je islam... org lain semua kapir... sy syg umno sebb masyyuuukk dn umno mualaf

      Delete
  2. memanglah popuan caberet ni mana tahu malu,duitpun dapat sedappun dapat.Memang dasar pompuan jalang.

    ReplyDelete
  3. PAS dan UMNO tu adalah pembangkang dalam DUN Selangor. Tapi, kenapa ADUN PAS dapat jadi exco dan ADUN UMNO tiada pula??? PAS sahih parti paling dayus!!! Ajenye gampang sial PAS le ni...

    ReplyDelete
  4. Semoga Allah ampuni dosa kita semua

    ReplyDelete
  5. PAS = Parti Angkuh Senget... Tak sedar diri bersubahat dgn pemimpin kleptokrasi dan rasuah. Tanya pak lebai apa hukum bersubahat?

    ReplyDelete
  6. Saudara 2:44, Saya setuju. Kepada rakan-rakan yang lain, marilah kita ingat akan Allah SWT dalam setiap tindak laku kita. Janganlah kita hanya ingat Allah SWT ketika melihat kesalahan orang, tapi lupa akan Allah SWT ketika orang melihat kesilapan kita. Ingatlah semua itu. Wassalam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menjadi kewajipan org islam menegur sesama islam walaupun toklebai wajib mendengar teguran bukan riak sombong spt kompom ahli syorga..

      Delete
  7. Kan pesiden dah kata butir taik jadi pemimpin pas selangor pun dah jadi butir2 taik.sanggup pgg jawatan atas alasan maslahah la tahaluf lah padahal kebuloq jawatan. Xpa. Kita lihat shj drama pas sampai abis episod, tp pru pastikan humban pas dalam jamban yg dpenuhi butir2 taik walaun.kahkah

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.