Tuesday, May 16, 2017

Idop Lagi Member Kita

Madu tualang power! Click here

Bekas pemimpin Pas minta Melayu bersatu

Mati-mati orang ingat dia dah lari ke kutub utara. Sebab di kutub utara ada salji. Sejuk.

Boleh dia pegi duduk atas salji lama-lama. Duduk menyejukkan injap dia yg dibakar panas oleh Rafizi.

Kahkahkah!

"Rafizi ini berniat jahat dan memfitnah. Saya akan ambil tindakan undang-undang"

Kahkahkah!

Nampak gayanya member kita ni kena tukar nawaitu,

"Saya akan ambil tindakan undang-undang, tapi saya serahkan kpd keputusan mesyuarat Majlis Syoru dan juga Ahli J.K.K.K.K.K.K.K.K dan pucuk pelepah pimpinan parti kawan lama saya Parti Audivellfireporscherangerover Se-Malaysia (PAS)"

Kahkahkah!

Membuntuti
Terkebil-kebil, terkebil-kebil,
janji massyuuuuk!
Kahkahkahkahkah!

5 comments:

  1. Lihat pada gambar tu macam dah jadi ekor...

    ReplyDelete
  2. Oitttt ularmak tu, durhaka kau...nanti masyuk neraka kerana hina ularmak kah kah kah...kau rasa bila si nasa tu hantar ke kutub.... silap2 beruang kutub pun pakai serban kah kah kah kah

    ReplyDelete
  3. wOOOOOOOOOOOOOOOOIT Bila nak belah dari selangorrrrrrrr!!!PKR dah suruh orang2nya letak jawatan di kelantan......DAP pun dah lama angkat kaki dikelantan.

    MUKA tembuk yg tak-tahu malu masih lagi,terkemut-kemut menadah tin-milo di selangor/penang.

    ReplyDelete
  4. Besar jasa nasa ni..terukir dlm lipatan sejarah politik malaysia..
    Tangan yg tersembunyi..

    ReplyDelete
  5. Org mcm tu panggil ulama? Org melayu, tolonglah berhenti jd bangang melampau.

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.