Tuesday, May 9, 2017

Berekar-ekar Ruang Utk Nik Abduh Di Utusan Malaysia

Madu tualang power! Click here


Nik Abduh anggap Umno dan Pas dapat markah, Pakatan Harapan kosong
-----------------------------------------------------------------------------------------

Zaman berubah. Sapa boleh sangka Utusan Malaysia boleh memberi berekar-ekar ruangannya utk Nik Abduh. 

Itu baru Nik Abduh. Nik Abduh apalah sangat. Bertanding dalam kandang sendiri pun bungkus teruk.

Belum lagi lebai-lebai besar 5kilo macam Tontowi atau Nik Amar.

Malah kalau Tuan Guru Haha mahukan ruangan, separuh Utusan Malaysia pun dia boleh dapat sekarang ini.

Bandingkan dgn berapa inci kolum yg Fadzil Noor & Nik Aziz dapat di Utusan Malaysia sepanjang hayat mereka. Itu pun kolum menghentam.


Dol,

mari kita buat pemerhatian. Mukhriz anak Madey, Izzah anak Anwar & Guan Eng anak Kit Siang.

Ketiga-tiga anak pemimpin di atas semuanya cenderung kpd perjuangan bapa masing2. Mereka telah berjaya dihasut semaksimumnya oleh bapa masing2. 

Mukhriz tak ada gaya nak blah dari HAMNO, begitu juga Izzah & Guan tetap setia dgn PKR & DAP mereka.


Nik Abduh ni nak dibubuh di mana?

Sedangkan dia anak Nik Aziz. Sosok yg cukup2 bencikan HAMNO.

Dia diberi makan oleh Nik Aziz, diberi pakai & diberi pelajaran secukupnya.

Kalaulah kau dapat teman sekuliah di universiti macam Nik Abduh ini, boleh lumpuh kau, rosak urat saraf.

Urat kentut entah ke mana, urat pacak mencanak entah ke mana. Celaru.

Kahkahkah!

Sepanjang tugasnya sebagai Ketua Pemuda Parti Audivellfireporscherangerover Se-Malaysia (PAS) apa yg diingati orang cuma 'shy shy tiger'.

Kahkahkah!

Mungkin masa Nik Abduh membesar, kismis jampi tidak wujud lagi. Ayam 30 juzuk tak ada. Roti 30 juzuk pun tak ada.

Kahkahkah!

Image result for ayam 30 juzuk

8 comments:


  1. Shy shy tiger sopan konon2nya..
    Shy shy Germani nak tengok porno free..
    Shy shy Ayoh Cheek lalok pilkuda
    Shy shy Tontontv otak bubuh bwh kaki
    Shy shy RIBUT menghempap mmbawa "MAKNA"
    Sapakah sbnr2nya yg dah mnjd MUSUH nabi2!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu dah ponteng uturn pitnah khianat mencuri

      pitnah pilkudo yo dah dapek berjuto2

      makihamun pulok dlm bukit ado babi

      balo demi balo pon dtg bertimpo2

      lps ribut balo po pulok lagi?

      mmang dah sah musuh nabi2!

      Delete
  2. Mudah2an dia dapat menghampiri pengundi2 umno supaya tidak takut dgn pas...bknnya nak undi ruu355 pun kene tggu wahyu dap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahyu dap lg bagus drp dedak umno...

      Delete
  3. apa lagi bukti yg walaunta mahu.sudah terang lagi bersuluh.UMNO/PAS sudah bersama,cuma belom bernikah sahaja lagi.mereka lahirkan anak luar nikah,1MDB.

    ReplyDelete
  4. Anak nabi nuh pun tak mahu dengar cakap ayah dia. Isteri nabi luth pun tak dengar cakap suami. Nik beduh ni sanjung HAHA lebih drp ayah sendiri

    ReplyDelete
  5. Presiden nama Hahahahahadi....surat kabar pun dah jadi suratkabar kahkahkah...ni parti lawak kot atau parti gelihati...

    ReplyDelete
  6. Biul ke apa mamat ni...takde sapa yang takut dengan PAS pun sekarang ni....kalau diaorang dekat dengan PAS pun sebab nak gelakkan kebodohan kau orang kah kah kah... kena kencing berkali-kali tapi masih bodoh kah kah kah...

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.