Monday, April 3, 2017

Nazri & Mahathir Tak Reti Kecut, Habis Telor Sapa Yg Kecut?

Madu tualang power! Click here

Polis: Ada pihak mahu buat kacau jika debat diteruskan


Risikan pihak polis mendapati ada pihak tertentu mahu menimbulkan kekacauan sekiranya majlis debat antara Tun Dr Mahathir Mohamad dan Datuk Seri Nazri Aziz diteruskan, Jumaat ini.

----------------------------------------------------------------------------------


Sejarah dari dulu membuktikan Mahafiraun bukan reti kecut.

Apa dia nak buat, dia akan buat. Demi bangsa, negara, anak beranak, cucu cicit dan kroni yg dikasihi.

Kah kah kah!

Begitu juga Nazri yg bertahan dari zaman Mahafiraun, zaman Dolah ZZZZZZ dan sekarang zaman Lebai Wasatiyah.

2 malaon ini diselam dalam klorok pun darahnya kekal biru.

Punca malaon-malaon ni nak berdebat sangat bukanlah nak tegak atau tegangkan benda dah basah, tapi lebih kepada berbulunya mereka kerana Lebai Wasatiyah telah merembat semacam.

Merembat kaw-kaw. Habis semua dia bolot. Tak ada sikit pun tiris celah jari. Semua utk balaci-balaci Lebai Wasatiyah sahaja. Langsung tak tinggal orang belakang.

Kalau Lebai Wasatiyah pandai gosok batu 2 malaon ini, tak ada la debat. Kan? Kah kah kah!!!

Nak berdebat hapanya, kalau mulut penuh dedak. Bersembur-sembur kalau bukak mulut. Kahkahkah!

Debat antara 2 malaon ini akan jadi medan melepaskan rindu dendam dan kasih tak berbalas kepada Lebai Wasatiyah. Kahkahkah!!!

Jgn dok stim la, jgn dok ingat 2 malaon ini berjuang utk kebajikan rakyat. Phuuuuiii!! Ptoooey!!

Tuan Haji Lebai Matang Sejahtera dan puak Parti AudiVellfirePorscheRangerover Se-malaysia (PAS) tak perlu risau, debat ni kalau jadi pun tak akan jemput Affin Bank sebagai moderator.

Kah kah kah!

Sikit pun tak hingin nak ungkit dedak RM90 juta.

Kah kah kah!

5 comments:

  1. Yang miker pergi kona cerita sebut pasal satu parti ajaran songsang tu, buat apa? Udah hilang mood teman nak komen pasal sosok parti UMNO yang memang terkenal dengan entiti haramjadahnya itu.

    ReplyDelete
  2. Wakakakaaka....Wa katau wa katau gaban....Dlm masa 0.1 saat baju tahan api polis gaban .....0.1 saat je tu tapi polis Malaysia lagi le cepat nak cari spekulasi kah kah kah kah

    ReplyDelete
  3. Blogger syok sendiri...penulisan tak berkualiti dan berisi...apa kata pergi balik sekolah belajar buat karangan..jangan lupa masuk kelas moral sekali...bahasa yang digunakan macam orang tak ada moral dan agama..mohon terasa dan berasa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Madey dan nazri ada telo.
      Lebai telo tarakkk
      Pondan

      Delete
  4. Cer mengkome teke antara nazri dan mahathir yg mana telor lebih lanjut.kakakakaka

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.