Tuesday, April 25, 2017

Main Bertiga

Madu tualang power! Click here

Amaran PAS pada bekas sekutu: Jangan dekati kerusi kami di PRU14
Updated about 2 hours ago · Published on 25 Apr 2017 8:42AM · 0 comments
MENJELANG muktamar PAS hujung minggu ini, parti Islam itu memberi amaran kepada bekas rakan sekutunya supaya tidak bertanding di kerusi yang dipegangnya pada pilihan raya umum (PRU) akan datang.
--------------------------------------------------------------------------------

Nak bagi tau Chief Lebai, main bertiga ni lagi syiok. Dalam bahasa orang putih, ianya dipanggil 'threesome'.

Threesome ni best. Kahkahkahkah!!! Lebih lama. Lebih memenatkan.

Image result for animal threesome

Paling penting, muka mesti muka tembok. Muka tak reti malu.

Dalam bahasa kita, ianya dipanggil 'main bertiga'.

Apa nak heran, takraw main bertiga. Itu sebab takraw lebih mengasyikkan. Terkangkang sana, terjulur sini, henjut sana, henjut sini, lipat la, gunting, gulung. Macam-macam stail. Tapi penat la sikit.

Kahkahkahkah!!!

Chief Lebai kalau rasa dah tak larat, tak payah la pasang port main bertiga. Kahkahkah!

Kalau rasa masih nak main berdua jugak, pergi port biasa. Ini trend baru, takkan tak reti-reti. Ikut suka kaplevhuto aku la nak main atas kerusi, bawah kerusi, atau dalam kerusi.  Kahkahkah!

Kalau Chief-chief lebai lutut dah longgor, terasa nak telan bijik butir biru pun, kawan boleh tolong carikan.

Kahkahkah!

Image result for viagra

8 comments:

  1. yop oiiii
    ajer gampang...kahkahkahkah...kalo teman lerr. gangbang lg syok wooooo...kahkahkah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lebai yang nengok porno german tu mesti taw....kahkah

      Delete

  2. Main kat bawah bukit lereng bukit atau puncak bukit pon takpe, janji belitan sorban wajib ketat!

    Tapi jgn main kat "dalam" bukit awas! sbbnya ada lebai dah jd anjing suka benor menyalak babi "ddlm" bukit!

    Kat mane dia belajor BM camtu teman pon tak tau hu hu hu..

    ReplyDelete
  3. Hari Penamaan Calon PRU 13 yang lalu.... Parti PAS dan UMNO hadir dalam keadaan tidak mandi junub.... ahli2 bawahan tak tahu.

    ReplyDelete
  4. Ada orang komen: "Dlm PRU14 nanti tiada istilah 3 penjuru. Sebab Parti Hj Hadi adlh "sekutu" BN. Masih 2 penjuru antara BN & PH. Amacam?"

    Setuju benor ngan kenyataan itu.

    ReplyDelete
  5. Ntah pun lebai2 butir ni.kalau bab kawen kemain lagi smpi 2 -3 (xsebut nama hadi pun) tp kalau nk lawan debat berdua pun takut (xsebut nama hadi lagi)..cakap berdegar2 tp berak merate gelegar, serban meningkar tp taik berselepat kat bentaik.kahkahkah (xsebut nama hadi pong)..

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Paul baggio.....Babi tunggal, lancap lebih baik utk nko....kah kah kah, syiok sendiri tak fatwau.

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.