Wednesday, April 19, 2017

Lembot Macam Kulit Bontot

Madu tualang power! Click here



Org perempuan ni kalau dia tau betapa magisnya madu tualang, boleh bengkrap Qu Puteh.

Madu tualang ni boleh menegangkan kulit muka, memutihkan kulit, melicinkan kulit, menggebukan kulit, meratakan kulit, mengilat-ngilatkan kulit, menyerikan kulit, melembabkan kulit, ishhh ada lagi memulus-muluskan kulit, melembot-lembotkan kulit macam bontot budak. 

Madu ori mana ada pewarna, perisa atau bahan kimia bahaya yg boleh merompongkan hidung. 

Dol, lu beli CK mahal-mahal sanggup. Beli la sebotoi madu bagi bini. Kahkahkah!

Sapa-sapa berminat sila klik atas botol di sebelah.

5 comments:

  1. mcm terdesak je nege yeop..kah..kah..kah.ekonomi gawat org dh xmkn madu..nak beli biskut meri pun xlepas yeop oiii...kah3

    ReplyDelete
  2. Hahahahaha. Kulit bontot libanglibu mesti lembotttt ajer. Kahkahkah. Ajer iklan pun mcm gampang. Kahkahkah

    ReplyDelete
  3. Dol,
    Masa baru baligh jerawat banyak sgt. Picit jerawat leh tembak cermin lagi tu.
    Kalau dah muka kasar macam sandpaper leh lembut balik tak?
    kahkahkah!

    ReplyDelete
  4. Cemana nk order.. Tkda pun botol utk klik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. Phew! Ganasnya nama.

      2. Laaa.... cuba tengok betul2 sidebar sebelah kanan. Ada 2 botol. Sebesar-besar botol tak boleh nampak. Ini suda kena pergi buat cermin mata. Kahkahkah!

      TQ.

      Delete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.