Thursday, April 6, 2017

Lagi Berita Dedak

Madu tualang power! Click here



Setelah berjam-jam dengan setia tak berkutik dan tak berkelip-kelip mata mendengar khutbah Hadi Awang dan tazkirah parlimen oleh Takiyudin, Rafizi membuat keputusan bahawa sudah tiba masanya dalam seminggu dua ini untuk didedahkan berita panas injap bontot.

Kahkahkah!

Berita panas injap bontot itu ada berkaitan dengan dana 1MDB bertukar tangan masuk dalam jubah lebai-lebai walaon.

Setakat ini tak lah diketahui dana atau pun dedak tersebut menggunakan khidmat gudang Affin Bank atau bank-bank persisiran pantai.

Kahkahkahkah!

Injap bontot sudah panas.

Itulah pasal, bagilah can sikit Rafizi & the gang nak berbahas tadi.

Berbahas benda lain boleh buat sampai Subuh. Ini tidak, speaker terus chow nak minum teh petang.

Menjawab la kau lebai. Makin menarik kelaku Parti Audivellfireporscherangerover Se-Malaysia (PAS) dgn HAMNO ni.

Kahkahkah!

Sama-samalah kita tunggukan pendedahan Rafizi sedikit waktu lagi. Sikiiiiit lagi. Lagi 2 inci.

Kahkahkah!

16 comments:

  1. Plot "persilatan" politik di negara tercinta kita ini semakin menarik dan berada pada peringkat pendakian iaitu menuju klimaksnya. Syabas, PAS. Bergembiralah atas "kejayaan" di parlimen tadi. Kami tumpang gembira. Hebat adegan "persilatan" ini. Kalah adegan pertarungan Tuah dengan Jebat dalam Hikayat Hang Tuah.

    ReplyDelete
  2. Sabarlah menunggu seminggu dua ni.
    Sabar yer. Janganlah gelojoh sangat. Pelan2....

    ReplyDelete
  3. p.a.s= Parti Audiporshecoopervelfire samalaysia`

    P.A.S=Porshe Audi samalaysia

    p.a.s= Parti Agama Suka-suka
    Pas Ikatan Gagasan Sejahtera=P.I.G.S

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu itu menggembirakan kau...bagusla...cuma aku doakan biarla allah taal kembangkan sikit pemikiran kau

      Delete
    2. Elok doakan juga supaya pas x ambil dedak 90juta

      Delete
  4. Potong stim betul si rafizi nie, baru nak naik dh dipotong....Baru nak Jaga Islam dh terpalit dgn dedak wanemdibi.... Confirmlah din ayam mengganggur Pas nie hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ruu164 yg jelas merugikan org islam...sekor pakatun pun x berani bersuara...harap lebai jer membangkang...sbb nk jaga hati kapir

      Delete
    2. Pebende ko merapu ruu164 pulak. Org ckp ruu355..payah kalau walaun terlebih tengin.kahkahkah

      Delete
  5. Golongan Sekular Melayu yang Mabuk Beer OctoberFest DAPigs kecewa sungguh nampaknya...terpaksalah buah fitnah tambahan selepas Fitnah 90 juta 'Rewcastle Brown'!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ada bukti selangor akan jatuh pd bn...percayala
      Saya ada bukti tski salah laku....percaya la
      Saya ada bukti rosmah beli cincin berjuta2...percaya la
      Saya ada bukti th rugi besar....percayala
      Saya gurau jer.........

      Delete
    2. kseian seekor ini. Terpalit tahi di jubbah oooiiiii.....

      Delete
    3. Okla tu rafizi byk bukak salahlaku pemimpin smpi shahrizat letak jwtnlah.yg pas buat apa pulak.melepap ponggong jer tau.apah xtau mdb ka apa ka.kalau pasal selak kain numbor satu
      Hahahahahaha

      Delete
  6. Bukti mangkuk ayun apa yg ada!! Bukti parti anak beranak pkr dap ka??? Ka bukti anak mummy byk harta??? Samdol la korang parti cap ayam sampai qiamat pun tak menang!! Teloq LKS dgn LGE dah cium ka pagi2 ni?? Sambil cium bayangkan khalifah umar hehehe!! Bau taik palat pun tak pa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila kena pd pas dan supplier dia umno terus keluar mcm2 cacian. Ini amalan turun temurun umno dan skrg diikuti oleh pas. Dua kumpulan melayu perosak bangsa dan agama

      Delete
    2. Budak tadika mana komen sini.g sekolah balik ya..belajar rajin2 ya supaya xbodoh sbb kalau malas belajar pastu jd bodoh kemudian salahkan dap...padahal diri sendiri pemalas...kahkahkah

      Delete
  7. Aktip bebenor libanglibu update mlm jumaat yer.kalau idak sebulan sekali pun payah nk update. Tu bukti madu libanglibu hehebattttttt...skali pos 4 pos mlm jumaat... Bmakna Kalau sontot pulak 4 round mlm jumaat.. Hahahahahaha

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.