Friday, April 21, 2017

Husam Musa Nak Satu Je

Madu tualang power! Click here

Husam nak apa lagi, soal Fattah

 Shakira Buang      2017-04-20 15:47:00      2017-04-20 16:01:57

"Dia (Husam) nak apa? Wartawan semua faham. Pergi tanya Husam dia nak apa," kata Fattah kepada Malaysiakini.
-------------------------------------------------------------------------------------

Kalau kita tengok Husam Sekarang, kesian. Sayu. Pilu. Sedih.

Kereta besar Q7 tak ada. Rumah itu la dari dulu. Sejak beranak, sekolah, masuk U, duduk rumah itu. Rumah mereput, tuannya pun makin mereput slow-slow.

Cumanya Husam ini macam buluh. Makin tua makin liat. Kahkahkah!

Rambut Husam pun dah makin kurang. Yang warna putih sikit lagi melebihi warna hitam.

Sejak kena perambat dari Parti Audivellfireporscherangerover Se-Malaysia (PAS), kacau bilau hidup Husam. Pagi jemputan di JB, tengahari di KL, petang di Penang, makin glamer dan digemari ramai. Husam nak pekena rokok daun pun tak sempat dah. Kahkahkah!

Makin tua makin laris. Kahkahkah! 

Berbalik kepada pertanyaan Al-fadhil al-ustaz Tuan Haji Fattah dari Parti Audivellfireporscherangerover Se-Malaysia a.k.a Parti Akan Saman (PAS), kita tolong jawab la untuk melegakan keresahan walaun-walaun yg dah makin tak tentu hala ibarat tak pekena 'butir tahi' itu.

Kahkahkah!

Jawapannya, Husam menunggu saman. Saman mana? Saman?!? Cepat la saman dia, ngang. Letih dia tunggu, ngang. Berjanggut berakar menunggu saman, ngang.

Kahkahkah!

Jgn tunggu lawyer Taki kena TB baru nak hantar saman.

Kahkahkah!

6 comments:

  1. Jangan sampai najib umum parlimen di bubarkan pn saman pas kpd husam belum ada..
    Berjanggut spai ke pusay dh husam duk tunggu saman dri walaun butir tahik..
    Hahhaha

    ReplyDelete
  2. Hahahahaha. Terbaek husam.mmg menggelupur pas dibuatnye.. Silap besor le pas buang usam..tu sbb smpi skrg pun pas xberani nk buang mahfuz.. Takut pas kene bantai mcm husam balon pas ..

    ReplyDelete
  3. Nak henti urusan jual beli semasa masuk waktu solat tu mmg bagus tapi pastikan jgn waktu maghrib saja dan jgnlah kpd pasar malam je. Sepatutnya semua kedai. Di Mekah pun tutup semua kedai. Ni aku tengok org ramai berduyun2 membuat urusan jual beli pada masa sama org tengah solat berjemaah. Paling menjijikkan kedai-kedai makan org tengah solat maghrib ramai juga yg dok makan, ada juga penjual dok asyik tebar roti canai, roti payang, dok memasak dsb. Seragamkanlah peraturan jgn dok tuju ke Pasar Malam sahaja.

    ReplyDelete

  4. Bukankah Ha ha aka haWANG Haddik pernah meraikan menang saman PAS terhdp sebuah portal omputeh di England bbrp tahun yg lalu?

    Cer ingatkan kembali yeop gambor si Haddik tu senyum sampei ketelinga pd wktu meraikan kmenangan diEngland tu, Ha ha..

    Waktu itu lajuuu dan senyap jer terus saman n menang, TETAPI pd wktu itu Hanipa Dr Dzul Husam Mat Sabu Nizar Asmuni Awi yg ada Merit-INTEGRITY-Transparency yg tggi itu masih kental ddlm parti sejarah mrk itu

    KINI,

    Semenjak "penyakit" main pitonah pilkodda, main makihamun menyalak babi ddlm bukit, main uturn ponteng tangguh3 dek penangan dedak CURI..last2 ler nih 300% dah sah main butir2 tahik ler pulok!?

    Semenjak "penyakit" yg kat atas tu trjd, takde SATU saman pun yg terang2 tlh membuka aib mrk yg mndakwa sbg pejuang RUU-hudud ISLAM, berani mrk lakukan demi berada dipehak yg BENAR, kenapa??

    Nape dulu lajuuu BERANI je saman wpun kat England nu?

    Tup2 skrg asyik2 beralasan2 tangguh3 TAKUT sgt2, seolah2 semua otak2 lebai dah sebati dok duduk kat siku & lutut, Ha ha..






    ReplyDelete
  5. PAS parti pondan nak saman tak habis habis

    ReplyDelete
  6. tergolak den...ko ni libang libu banyak ideo...P.A.S.

    Parti Akan Saman.....heheheheheheh/

    ReplyDelete

Komen pembaca amat dialu-alukan. Lambat atau cepat, ianya akan disiarkan.

Tetapi, komen yg mengandungi iklan pil kuat batang, pil pacak, pil kemut, sendat, sempit, meraung, merengek, mengaum; jangan harap ianya akan disiarkan.